Додаток 1 (6)
до наказу від 31.09.2023 року №___
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор закладу
_______Наталя КЛИМЧУК
Індивідуальний навчальний план
6 група 3-Г клас
( Катеринич Ніколь Сергіївна, Пилипенко Яна Вадимівна)
що працюють за науково-педагогічним проєктом «Світ чекає крилатих»
комунального закладу «Вінницька гімназія №24»
Назва освітньої галузі | Назва предмета | Кількість годин на тиждень |
ІНВАРІАНТНИЙ СКЛАДНИК | ||
Мовно-літературна | Українська мова ( мова навчання) | 7 |
Англійська мова ( мова вивчення) | 3 | |
Математична | Математика | 5 |
Природнича Соціальна і здоров’язбережувальна Громадянська та історична | Всесвіт | 3 |
Фізкультурна | Фізична культура* | 3 |
Мистецька Інформатична Технологічна | Арт-технології та інформатика ІКТ | 4 |
Усього | 22+3 | |
ВАРІАТИВНИЙ СКЛАДНИК | ||
Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять | ||
Курс за вибором «Логіка» | ||
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження учня | 23 | |
Загальнотижнева кількість навчальних годин, що фінансуються з бюджету (без урахування поділу класів на групи) | 25 |
Навчальний план розроблено відповідно до Листа ДСЯО України №01/01-23/1115 від 22.09.2020 року за нетиповою освітньою програмою « Світ чекає крилатих» таблиця 1 та 2.
Навчальний план розроблено відповідно до Листа ДСЯО України №01/01-23/1115 від 22.09.2020 року за нетиповою освітньою програмою « Світ чекає крилатих» таблиця 1 та 2.
Додаток 2 (6)
до наказу від 05.01.2024 року №___
ЗАТВЕРДЖЕНО
директор закладу
_______Наталя КЛИМЧУК
Графік
проведення консультацій з
за ІІ семестр 2023 – 2024 н.р.
учнів 3-Г класу Ніколь КАТЕРИНИЧ, Яни ПИЛИПЕНКО
№ | Назва предмета | Тема | Дата | Час | Учитель |
1 | Українська мова | Тема 6. Слово. Будова слова. Аналіз тексту: мова твору. | 16.01.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. |
Українська мова | Тема7.Речення. Медіатекст. | 12.02.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. | |
Українська мова | Тема 8. Текст. Структурний аналіз тексту. Сюжет, композиція. | 12.03.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. | |
Українська мова | Тема 9. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3 клас. | 16.04.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. | |
2 | Математика | Тема 6. Величини. Взаємопов’язані величини.. | 12.01.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. |
Математика | Тема 7. Усне позатабличне множення і ділення в межах 1000. | 16.02.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. | |
Математика | Тема 8. Дроби. Мішане число. | 15.03.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. | |
Математика | Тема 9. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3 клас. | 19.04.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. | |
3 | Всесвіт | Тема 5. Жива природа. Організми: тварини. | 15.01.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. |
Всесвіт | Тема. 6. Жива природа. Організми: людина. Середовища існування. Селфі-аудит | 19.02.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. | |
Всесвіт | Тема 7. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3 клас. | 25.03.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. | |
4 | Арт-технології та інформатика (ІКТ): інформатика (ІКТ)– | Тема 3. Створення випуску шкільної газети (групова робота над рубриками) / створення сторінки газети / робота з незавершеним медіатекстом (створення або редагування статті для електронної енциклопедії). | 29.01.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. |
Арт-технології та інформатика (ІКТ): інформатика (ІКТ)– | Тема 4. Створення простої анімаційної історії у середовищі програмування. | 25.03.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. | |
6 | Фізична культура | Вправи для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Вправа на релаксацію «Тихе озеро». | 18.01.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. |
Фізична культура | Вправи для профілактики порушень постави (розвитку сили м’язів хребта), зорових розладів. Артикуляційні вправи. Пальчикова гімнастика. | 15.02.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. | |
Фізична культура | Вправи для профілактики порушень постави (розвитку сили м’язів хребта), зорових розладів. Артикуляційні вправи. Пальчикова гімнастика. | 21.03.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. | |
Фізична культура | Бесіда з ТБ. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці без предметів: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови. Захват каната ногами у положенні сидячи. Танцювальні бокові кроки. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем». | 25.04.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. | |
7 | Арт-технології та інформатика (ІКТ): музичне мистецтво | Тема 3. Про що розповідає музика. | 25.01.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. |
Арт-технології та інформатика (ІКТ): музичне мистецтво | Тема 4. Якою буває музика. Одночастинна форма музичного твору. Прелюдія. | 28.03.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. | |
8 | Арт-технології та інформатика (ІКТ): образотворче мистецтво | Тема 3. Що і як розповідає витвір образотворчого мистецтва. | 15.01.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. |
Арт-технології та інформатика (ІКТ): образотворче мистецтво | Тема. 4. Яким буває витвір образотворчого мистецтва. Натюрморт. Компонування об’єктів на папері, центр композиції. | 01.04.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. | |
9 | Арт-технології та інформатика (ІКТ): Handmade-мистецтво | Тема. 4. Про що розповідає витвір handmade-мистецтва. Тема 5. Як майстер дає життя використаним матеріалам. | 01.02.202404.04.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. |
10 | Іноземна мова (англійська) | Консультація з теми № 1 «Людина, харчування, здоровий спосіб життя» | 23.02 | 09.15 | Розмаріна О.А. |
Іноземна мова (англійська) | Консультація з теми №2 «Природа та навколишнє середовище, подорожі, відпочинок і дозвілля». Our amazing world Grammar: 2t-100 Comparatives superlotives was/were. A trip to London Grammar:Past simple | 03.05 10.05 | 09.15 17.00 | Розмаріна О.А. Сарбєй Т.М. |
Додаток 3 (6)
до наказу від 05.01.2024 року №___
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор закладу
_______Наталя КЛИМЧУК
Графік тематичного оцінювання за ІІ семестр учнів 6-ої групи 3-Г класу
2023 – 2024 н.р.року
№ з/п | Назва предмета | Дата | Час | Учитель, який готує завдання та проводить тематичне оцінювання | Форма контролю |
1. | Українська мова | 14.05.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. | Діагностувальна робота. |
2. | Математика | 15.05.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. | Діагностувальна робота. |
3. | Всесвіт | 16.05.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. | Діагностувальна робота. |
4 | Арт-технології та інформатика (ІКТ):інформатика. | 13.05.2024 | 11.50 | Кравець Л.С. | Створення простої анімаційної історії у середовищі програмування. |
Арт-технології та інформатика (ІКТ): Handmadе-мистецтво | 15.05.2024 | 16.35 | Кравець Л.С. | Виготовлення Ляльки -мотанки | |
5 | Арт-технології та інформатика (ІКТ):образотворче мистецтво Фізична культура | 06.05.2024 11.05.2024 | 11.50 16.35 | Кравець Л.С. Кравець Л.С. | Малюнок-проєкт Тестування (тема №3,№4) |
6 | Арт-технології та інформатика (ІКТ) :Музичне мистецтво | 08.05.2024 | 16.35 | Кравець Л.С. | Тестування (тема №3,№4) |
7 | Іноземна мова (англійська) | 10.05.24 | 13.40 | Розмаріна О.А. | Тестування (комплексне за ІІ семестр) |
Перелік завдань із навчальних предметів
для проведення тематичного оцінювання
учениць 3-Г класу
Яни ПИЛИПЕНКО та Ніколь КАТЕРИНИЧ
Українська мова
Тема 6. Слово. Будова слова. Аналіз тексту: мова твору.
- Будова слова: закінчення, основа (корінь, суфікс, префікс). Однокореневі слова. Модель будови слова. Мова твору.
- Будова слова: корінь. Правопис слів з ненаголошеними голосними [еи], [ие] в корені. Мова твору.
- Словосполучення. Головне і залежне слово в словосполученні. Фразеологізм. Мова твору.
- Словосполучення. Узгодження слів в словосполученні. Модель словосполучення. Мова твору
Тема 7. Речення. Медіатекст.
- Зв’язок слів в реченні. Словосполучення групи підмета і групи присудка. Практична робота. Формулювання запитань і відповідей за заданими умовами. Словосполучення в реченні. Аналіз тексту.
- Типи речень за метою висловлювання, інтонацією, наявністю другорядних членів. Поширені і непоширені речення.Аналіз тексту.
- Члени речення. Головні члени речення: підмет, присудок. Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина. Модель речення. Аналіз тексту.
- Типи речень. Члени речення. Зв’язок слів у реченні. Аналіз тексту.
Тема 8. Текст. Структурний аналіз тексту. Сюжет, композиція.
- Тип тексту: опис, розповідь, міркування, есе. Аналіз тексту.
- Текст міркування. Факт. Аргумент. Аргумент за і проти. Аналіз тексту.
- Текст міркування. Істинні і хибні судження. Твердження і судження. Умовивід. Аргумент. Аргумент за і проти. Аналіз тексту.
- Будова тексту. Структура тексту. План тексту. Аналіз тексту.
- Монолог. Діалог. Полілог. Аналіз тексту.
Тема 9. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3 клас.
- Текст. Структурний аналіз тексту. Інсценізація літературних творів.
- Речення. Аналіз речення. Аналіз тексту.
- Слово. Аналіз лексичного і граматичного значень слова. Словосполучення. Мовний аналіз тексту.
- Звуки і букви. Правопис слів. Аналіз тексту.
- Мова і мовлення. Робота з текстом.
Математика
Тема 6. Величини. Взаємопов’язані величини.
- Взаємопов’язані величини: довжина / маса / місткість / ціна об’єкта, кількість об’єктів, загальна довжина / маса / місткість / вартість. Маса. Грам. Тонна. Співвідношення між одиницями вимірювання маси (г, кг, т). Задачі з трьома взаємопов’язаними величинами. Ускладнені задачі на зведення до 1.
- Час. Одиниці вимірювання часу: хвилина, секунда. Секундомір. Годинники (механічний: хвилинна і секундна стрілки; електронний: показники хвилин і секунд). Співвідношення між одиницями часу (секунда, хвилина; хвилина, година; доба, рік). Покази годинника, секундоміра (початок, кінець, певний момент події, явища з точністю до хвилин; до секунд). Тривалість явищ, подій (у секундах, хвилинах; з точністю до секунд, хвилин). Циферблат з римськими числами
- . Відстань і шлях.Швидкістьоб’єктів у прямолінійному рівномірному русі. Одиниці вимірювання швидкості – м/с, м/хв, км/год. Спідометр. Формула шляху: s= v· t. Взаємозв’язок між шляхом, швидкістю і часом (s= v· t; v=s׃t; t=s׃v). Дослідження залежності між швидкістю об’єкта, часом і пройденим шляхом при рівномірному прямолінійному русі.
- Вартість і ціна. Формула вартості: В = Ц · К. Взаємозв’язок між ціною, кількістю, вартістю (В = Ц · К; Ц = В : К; К = В : Ц). Відношення між трьома взаємопов’язаними величинами і між множниками та добутком. Дослідження залежності між цими величинами.
Тема 7. Усне позатабличне множення і ділення в межах 1000.
- Множення і ділення на 0, 1, 10, 100 в межах 1000. Запис розрядних чисел у вигляді добутку. Задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношення.
- Множення розрядного числа на одноцифрове / розрядне двоцифрове / розрядне трицифрове число в межах 1000. Ділення круглого / розрядного дво- трицифрового числа на розрядне в межах 1000.
- Ділення з остачею. Остача і дільник. Ділення націло і ділення з остачею. Задачі, обернені до задач на знаходження суми / різниці двох добутків / часток.
- Множення суми на число (розподільний закон множення відносно додавання).
- Множення двоцифрового і трицифрового круглого числа на одноцифрове. Множення одноцифрового числа на двоцифрове і кругле трицифрове. Задачі на знаходження чисел за їх сумою та різницею.
- Множення суми на число. Множення числа на добуток чисел. Множення двоцифрового і трицифрового круглого числа на одноцифрове. Множення одноцифрового числа на двоцифрове і кругле трицифрове. Задачі на знаходження чисел за їх сумою та різницею.
- Ділення суми на число. Ділення добутку на число. Ділення числа на добуток. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Подільність числа. Дільники і кратні чисел. Ознаки подільності на 2; 5; 10.
- Ділення двоцифрового числа на двоцифрове число. Задачі на подвійне зведення до 1.
- Множення чисел на 5; 50; 25; 9; 99; 11.
Тема 8. Дроби. Мішане число.
- Знаходження числа за числовим значенням його дробу. Задачі на знаходження числа за значенням його дробу.
- Складені задачі, розв’язання яких містить дію знаходження дробу від числа і числа за значенням його дробу.
- Дроби, які дорівнюють 1. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками.
- Чисельники і знаменники рівних дробів.
- Правильні й неправильні дроби. Мішане число. Порівняння мішаних чисел. Числовий ряд з цілими числами та дробами.
- Дріб. Мішане число. Порівняння дробів / мішаних чисел. Числовий ряд з цілими числами та дробами. Додавання і віднімання дробів.
Тема 9. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3 клас.
- Геометричні фігури: 2D- і 3D-фігури (многокутники і многогранники). Властивості геометричних фігур. Правильні многокутники. Периметр многокутників. Площа прямокутника і квадрата.
- Числа в межах 1000 та арифметичні дії з ними. Взаємозв’язок додавання і віднімання. Способи усного додавання і віднімання. Зручні і розрядні доданки. Округлення чисел. Письмове додавання і віднімання.
- Величини. Арифметичні дії з іменованими числами. Маса. Місткість. Вартість. Взаємопов’язані величини.
- Числові і буквені вирази. Порядок виконання дій у виразах.
- Числові і буквені вирази. Рівності і нерівності. Рівняння.
- Задача. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох з них; двох чисел за їх сумою та різницею.
- Задача. Задачі про рух об’єктів / рух одного об’єкта у випадках зміни швидкості, часу руху.
Всесвіт
Тема 5. Жива природа. Організми: тварини.
- Тварини – організми. Системи органів тварин та їх значення для життя.
- Система дихання тварин. Кровоносна система тварин. Практична робота. Розпізнавання тварин за органами дихання: шкіра, зябра, легені. Розпізнавання тепло- й холоднокровних тварин.
- Травна система тварин. Живлення тварин. Рослиноїдні, твариноїдні / хижі і всеїдні тварини. Анабіоз у тварин. Міграція тварин. Практична робота. Розпізнавання за зовнішнім виглядом тварин з різним способом живлення і пристосування тварин до захисту від хижаків, що впадають в анабіоз, осілих, кочових і перелітних птахів (за атласом, набором світлин, відеорядом).
- Розмноження тварин: відкладання яєць, метання ікри, народження живих дитинчат. Піклування про потомство. Вигодовування потомства звірами (ссавцями).
- Тварини природних зон України. Значення тварин для живої природи. Охорона тварин. Тварини, назви яких занесені до Червоної книги України.
Тема. 6. Жива природа. Організми: людина. Середовища існування.
- Людина – організм. Системи органів людини та їх значення для її життя.
- Опорно-рухова система людини. Органи опорно-рухової системи.
- Система дихання людини. Органи системи дихання.
- Кровоносна система людини. Органи кровоносної системи.
- Травна система людини. Органи системи травлення. Практична робота. Визначення складу продуктів та термінів їх придатності за маркуванням на упаковці. Складання раціону здорового (збалансованого) харчування.
- Нервова система. Органи чуття.
- Людина – частина спільноти. Унікальність людини. Національність і громадянство. Вияви характеру. Почуття, емоції.
- Тема 7. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3 клас.
- Об’єкти: тіла, речовини, матеріали, предмети у довкіллі. Властивості речовин, тіл. Рукотворні об’єкти довколишнього світу.
- Нежива природа. Сонце. Земля. Рух Землі.
- Жива природа. Бактерії і віруси. Гриби.
- Жива природа. Людина – організм.
- Середовища існування. Екосистеми.
Арт-технології та інформатика (ІКТ):інформатика.
- Тема 3. Створення випуску шкільної газети (групова робота над рубриками) / створення сторінки газети / робота з незавершеним медіатекстом (створення або редагування статті для електронної енциклопедії).
- Види програм-текстових редакторів. Середовище текстового редактора. Практична робота. Пошук та запуск програми-текстового редактора через ярлик на Робочому столі або меню «Пуск». Відкривання текстового документу, що зберігається на носії.
- Редагування тексту. Основні операції над готовим текстом. Закладки та цитати. Практична робота. Редагування тексту. Здійснення основних операцій над готовим текстом: переміщення, виділення, вирізання, копіювання, вставка, виділення потрібного фрагменту. Створення у готовому тексті закладок та оформлення цитат.
- Упорядкування інформації та прості розрахунки для представлення якісних та кількісних характеристик. Таблиці, діаграми та об’єкти Smart Art у середовищі текстового редактора.
- Десятипальцевий метод набору тексту.Практична робота. Вправляння у розташуванні пальців на клавіатурі при використанні десятипальцевого методу набору тексту. Набір окремих символів кирилицею та латиницею за десятипальцевим методом у середовищі клавіатурного тренажера.
Тема 4. Створення простої анімаційної історії у середовищі програмування.
- Алгоритми послідовності.Практична робота. Побудова та виконання алгоритмів послідовності у середовищі програмування. Збереження створеного проєкту на комп’ютері.
- Алгоритми розгалуження. Практична робота. Запуск збереженого проєкту. Додавання нових виконавців та зміна образів. Побудова та виконання алгоритмів розгалуження у середовищі програмування.
- Створення простої анімаційної історії / проєкту у середовищі програмування.
- Алгоритми з циклами / повторенняПрактична робота. Оформлення сцени. Додавання звуків. Побудова та виконання алгоритмів з циклами / повторення у середовищі програмування.
- Алгоритми з циклами з розгалуженням. Створення нових виконавців в графічному редакторі середовища програмування.Практична робота. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування. Створення нових виконавців в графічному редакторі середовища програмування.
Арт-технології та інформатика (ІКТ): Handmadе-мистецтво.
Тема. 4. Про що розповідає витвір handmade-мистецтва.
- Ремонт одягу. Аплікація.
- Робота з папером та різними матеріалами. Елементи графічної грамоти. Креслення та конструювання.
- Пластичні матеріали. Ліплення.
- Робота з волокнистими матеріалами. Вишивальниці та швачки. Найпростіші види швів. Шов «вперед голку».
Тема 5. Як майстер дає життя використаним матеріалам.
- Конструювання.
- Паперопластика.
- Папьє-маше.
- Плетіння. Макраме.
- Мозаїка.
Арт-технології та інформатика (ІКТ):образотворче мистецтво
Тема 3. Що і як розповідає витвір образотворчого мистецтва.
- Анімалістика у скульптурі. Скульптура тварини. Моделювання
- Скульптура як вид образотворчого мистецтва. Малюнок-проєкт скульптури.
- Графічний дизайн. Компонування стилізованих елементів зображення на площині обраного формату.
- Графіка як вид образотворчого мистецтва. Засоби виразності графіки. Ниткографія.
- Живопис як вид образотворчого мистецтва. Образи добра і зла в картинах художників-живописців.
- Графіка як вид образотворчого мистецтва. Види графіки. Афіша.
- Декоративно-ужиткове мистецтво як вид образотворчого мистецтва. Писанкарство. Види писанок. Мальованка.
- Книжкова графіка. Лепбук.
- Майстер декоративно-ужиткового мистецтва. Прикрашання одягу орнаментом. Українські вишиванки.
Арт-технології та інформатика (ІКТ) :Музичне мистецтво
Тема 3. Про що розповідає музика.
- Розвиток музики. Композиторський та виконавський розвиток.
- Інтонаційно-мелодичний розвиток музики.
- Динамічний розвиток музики.
- Ладовий розвиток музики. Мажор, мінор.
- Тембровий та регістровий розвиток музики.
- Симфонічний розвиток музики.Симфонія.
- Жанровий розвиток музики.
Тема 4. Якою буває музика.
- Одночастинна форма музичного твору. Прелюдія.
- Двохчастинна форма. Контрастність в музиці.
- Варіаційна форма в музиці.Тема з варіаціями.
- Форма рондо.
- Характер і форма музики.
Додаток 5 (6)
до наказу від 31.09.2023 року №___
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор закладу
_______Наталя КЛИМЧУК
Склад комісії з підготовки та оцінювання учнів 6 групи 3-Г класу
- Грабовська І.М. – заступник директора з навчально-виховної роботи школи І ступеня
- Усата В.Д. – голова метод-об’єднання початкових класів
- Кравець Л.С.- класний керівник 3-Г класу
- Розмаріна О.А., Сарбєй Т.М.- вчителі іноземної мови (англійської)