Додаток 1 (10)
до наказу від 31.09.2023 року №___
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор закладу
_______Наталя КЛИМЧУК
Індивідуальний навчальний план
10 групи 5-А клас (Яковишина Олександра Михайлівна)
який працює за науково-педагогічним проєктом «Інтелект України»
комунального закладу «Вінницька гімназія №24»
Освітні галузі | Предмети | Кількість годин на тиждень у 5-их класах |
5-А | ||
Мовно-літературна | Українська мова | 4 |
Українська література | 2 | |
Зарубіжна література | 1,5 | |
Іноземна мова ( англійська) | 5 | |
Математична | Математика | 6 |
Природнича | Пізнаємо природу. Моя планета Земля | 2 |
Пізнаємо природу. Твої фізичні відкриття | 1 | |
Соціальна і здоров’язбережувальна | Навчаємось разом | 1 |
Громадянська та історична | Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти | 1,5 |
Мистецька | Мистецтво | 1 |
Інформатична | Інформатика | 1 |
Технологічна | Технології | 1 |
Фізична культура | Фізична культура | 3 |
Разом | 27+3 | |
Додатковий час на предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 0 | |
Гранично допустиме навчальне навантаження | 27 | |
Всього ( без поділу на групи) | 30 |
Навчальний план розроблено відповідно до Освітньої програми базової школи науково-педагогічного проєкту «Інтелект України» ( Адаптаційний період (5-6-ті класи), розробленої на основі Державногго стандарту базової середньої освіти, затвердженого Постановою КМУ від 30,09.2020р. № 898.
Додаток 2 (10)
до наказу від 05.01.2024 року №___
ЗАТВЕРДЖЕНО
директор закладу _______Наталя КЛИМЧУК
Графік проведення консультацій
для учня 5-А класу Яковишина Олександра
на ІІ семестр 2023-2024 н.р.
№ | Назва предмета | Тема | Дата | Час | Учитель |
1 | Пізнаємо природу. Моя планета Земля. | Консультація №1 Різноманітність водоростей, вищих спорових, насінних рослини | 13.03. 2024 | 10:35 | Поважук Я.В |
Пізнаємо природу. Моя планета Земля. | Консультація №2 Нервова система та органи чуття людини. | 01.05. 2024 | 13:10 | Поважук Я.В | |
2 | Зарубіжна література | 1 «Світ творчої уваги» 2.«У вирі захопливих пригод» | 08.05 | 14.40 | Вермінська В.В |
3 | Фізична культура | Консультація з теми №1 Футбол | 20.05 | 11:50 | Ткач І. Д. |
Фізична культура | Консультація з теми № 2 Бадмінтон | 20.05 | 11:50 | Ткач І. Д. | |
Фізична культура | Консультація з теми № 3 Баскетбол | 20.05 | 11:50 | Ткач І. Д. | |
4 | Мистецтво | Консультація з теми № 3 Сценічні та візуальні мистецтва. | 19.04 | 9:00 | Мельничук ОМ. |
5 | Українська мова | Консультація з теми №1 | 05.03 | 13.40 | Прушковська Т.М. |
Українська мова | Консультація з теми №2 | 30.04 | 13.40 | Прушковська Т.М. | |
6 | Математика | Консультація з тем №4,5,6 | 17.05 | 17.30 | Прозорна А.В. |
7. | Технології | Тема № 1 Проект «Лялька-мотанка». Тема № 2 Проект «Гарячі бутерброди». | 29.04. | 10.45 | Бондар О.М. |
Технології | Тема № 1 Проект «Обладнання та пристосування для навчальних кабінетів». Тема № 2 Технологія побутової діяльності та самообслуговування. | 02.05. | 9.00 | ОжаровськийВ.В. | |
8. | Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти | Консультація з теми № 2 «Історична пам’ять і пам’ятки» Консультація з теми № 3 «Людина як дійова особа історії» | 12.03 07.05 | 15.40 | Омельчук С.С. |
9. | Інформатика | Консультація з тем Консультація з тем | 16.04 06.05 | 17.30 | Прозорна А.В. |
Додаток 3 (10)
до наказу від 05.01.2024 року №___
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор закладу
_______Наталя КЛИМЧУК
Графік тематичного оцінювання за ІІ семестр учнів 10-ої групи 5-А класу
2023 – 2024 н.р.
№ з/п | Назва предмета | Дата | Час | Учитель який готує завдання та приводить тематичне оцінювання | Форма контролю |
1 | Пізнаємо природу.Моя планета Земля | 21.03 | 14.00 | Поважук Я.В | Перевірка знань , виконання тестів |
Пізнаємо природу.Моя планета Земля | 09.05 | 14.00 | Поважук Я.В | Підсумкова перевірка | |
2. | Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти | 19.03 14.05 | 15.40 | Омельчук С.С. | Контрольна робота (тема№2,3) |
3 | Зарубіжна література | 10.05. | 14.40 | Вермінська В.В. | Контрольна робота (тема №1) |
4. | Іноземна мова (англійська) | 21.05 | 11.50 | Марієчко А.А. | Тестування (тема №5, 6, 7, 8, 9) |
Мистецтво | 12.04 14.05 | 09.00 12.45 | Мельничук О.М. Костюк Л.О. | Тестування | |
Фізична культура | 24.05 | 16.25 | Ткач І.Д. | Тестування №1-3 | |
Українська мова | 15.05 | 09.50 | Прушковська Т.А. | Тестування | |
Українська література | 08.05 | 12.45 | Прушковська Т.А. | Тестування | |
Математика | 24.05 | 16.35 | Прозорна А.В. | Контрольна робота за семестр | |
Технології | 06.05 | 10.00 10.45 | Бондар О.М. Ожаровський В.В. | Комплексний тест з теми №1 та №2 | |
Інформатика | 07.05 | 16.30 | Прозорна А.В. | Контрольне тестування | |
Здоров’я, безпека та добробут | 17.03 | 11.00 | Лозова В.В. | Контрольна робота (Теми №6-13) | |
Пізнаємо природу.Твої фізичні відкриття. | 02.05 | 15.40 | Богачук Н.А. | Підсумкова контрольна робота | |
Навчаємося разом | 03.05 | 12.00 | Лозова В.В. | Контрольна робота (Теми №1-6) |
Додаток 4 (10)
до наказу від 31.09.2023 року №___
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор закладу
_______Наталя КЛИМЧУК
Перелік вправ, завдань із навчальних предметів для проведення семестрового оцінювання 10-ої групи 5-А класу на ІІ семестр 2023-2024 н.р.
Пізнаємо природу «Моя планета Земля»
- Країни Східної Азії. Середовище життя. Екологічні чинники. Екосистеми
- Країни Східної Азії. Середовище життя. Екологічні чинники. Екосистеми
- Країни Східної Азії. Середовище життя. Екологічні чинники. Екосистеми
- Країни Східної Азії. Середовище життя. Екологічні чинники. Екосистеми
- Країни Східної Азії. Середовище життя. Екологічні чинники. Екосистеми
- Країни Західної Азії. Будова Землі. Літосфера. Ґрунт. Ґрунтове середовище існування. Пристосування організмів до життя в ґрунтовому середовищі
- Країни Західної Азії. Будова Землі. Літосфера. Ґрунт. Ґрунтове середовище існування. Пристосування організмів до життя в ґрунтовому середовищі
- Країни Західної Азії. Будова Землі. Літосфера. Ґрунт. Ґрунтове середовище існування. Пристосування організмів до життя в ґрунтовому середовищі
- Країни Західної Азії. Будова Землі. Літосфера. Ґрунт. Ґрунтове середовище існування. Пристосування організмів до життя в ґрунтовому середовищі
- Країни Західної Азії. Будова Землі. Літосфера. Ґрунт. Ґрунтове середовище існування. Пристосування організмів до життя в ґрунтовому середовищі
- Країни Західної Азії. Гідросфера — водна оболонка Землі.
- Країни Західної Азії. Гідросфера — водна оболонка Землі. Водне середовище існування. Пристосування організмів до життя у водному середовищі
- Країни Західної Азії. Гідросфера — водна оболонка Землі. Водне середовище існування. Пристосування організмів до життя у водному середовищі
- Країни Західної Азії. Гідросфера — водна оболонка Землі. Водне середовище існування. Пристосування організмів до життя у водному середовищі
- Країни Західної Азії. Гідросфера — водна оболонка Землі. Водне середовище існування. Пристосування організмів до життя у водному середовищі
- Країни Західної Азії. Атмосфера — повітряна оболонка Землі. Наземно-повітряне середовище існування. Пристосування організмів до життя в наземно-повітряному середовищі
- Країни Західної Азії. Атмосфера — повітряна оболонка Землі. Наземно-повітряне середовище існування. Пристосування організмів до життя в наземно-повітряному середовищі
- Країни Західної Азії. Атмосфера — повітряна оболонка Землі. Наземно-повітряне середовище існування. Пристосування організмів до життя в наземно-повітряному середовищі
- Країни Західної Азії. Атмосфера — повітряна оболонка Землі. Наземно-повітряне середовище існування. Пристосування організмів до життя в наземно-повітряному середовищі
- Країни Західної Азії. Атмосфера — повітряна оболонка Землі. Наземно-повітряне середовище існування. Пристосування організмів до життя в наземно-повітряному середовищі
- Країни Західної Азії. Біосфера. Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Угруповання організмів. Співіснування організмів
- Країни Західної Азії. Біосфера. Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Угруповання організмів. Співіснування організмів
- Країни Західної Азії. Біосфера. Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Угруповання організмів. Співіснування організмів
- Країни Західної Азії. Біосфера. Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Угруповання організмів. Співіснування організмів
- Країни Західної Азії. Біосфера. Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Угруповання організмів. Співіснування організмів
- Країни Центральної Азії. Охорона природи
- Країни Центральної Азії. Охорона природи
- Країни Центральної Азії. Охорона природи
- Країни Центральної Азії. Охорона природи
- Країни Центральної Азії. Охорона природи
з української мови у 5 класі (ІІ семестр) 2023-2024 н. р.
10 ГРУПА(5-А)
Тема№1. Іменник
- Особливості відмінювання іменників ІІ відміни. Речення двоскладні й односкладні. Співвідношення букв і звуків. Букви о, е (є) в закінченнях давального відмінка однини іменників ІІ відміни
- Особливості відмінювання іменників ІІ відміни. Речення двоскладні й односкладні. Співвідношення букв і звуків. Кличний відмінок.
- Розділові знаки при звертанні
- Особливості відмінювання іменників ІІ відміни. Речення двоскладні й односкладні. Кличний відмінок. Розділові знаки при звертанні (повторення)
- Пряма мова. Використання прямої мови в текстах художнього стилю. Розділові знаки при прямій мові
- Особливості відмінювання іменників ІІІ відміни. Подвоєні букви перед закінченням орудного відмінка однини. Фонетичний запис подовжених приголосних. Речення двоскладні й односкладні
- Особливості відмінювання іменників ІV відміни. Речення двоскладні й односкладні. Буквосполучення дж, дз. Співвідношення букв і звуків
- Особливості відмінювання іменників ІV відміни. Речення двоскладні й односкладні. Буквосполучення дж, дз. Співвідношення букв і звуків
- Особливості відмінювання іменників у множині.
- Види речень за метою висловлювання.
- Співвідношення букв і звуків
- Особливості відмінювання іменників у множині.
- Види речень за метою висловлювання.
- Співвідношення букв і звуків
- Особливості відмінювання іменників у множині.
- Види речень за метою висловлювання.
- Співвідношення букв і звуків
- Особливості відмінювання іменників, що вживаються тільки у множині. Види речень за емоційним забарвленням
Тема №2. Прикметник
- Прикметник. Групи прикметників за значенням. Означення. Спрощення в групах приголосних
- Ступені порівняння якісних прикметників. Чергування приголосних. Розділові знаки при однорідних членах речення
- Вставні слова та сполучення слів (ознайомлення). Виділення вставних слів на письмі комами. Уживання вставних слів у текстах різних стилів і типів
- Прикметники твердої та м’якої груп. Особливості відмінювання прикметників. Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Пари дзвінких і глухих приголосних
- Прикметники твердої та м’якої груп. Особливості відмінювання прикметників. Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Вимова дзвінких приголосних
- Творення та правопис прикметників. Правопис прикметникових суфіксів. Прості та складні речення. Подвоєння н у прикметниках. Вимова глухих приголосних
- Прості та складні речення. Подвоєння н у прикметниках. Вимова глухих приголосних
з української літератури у 5 класі (ІІ семестр)
10ГРУПА (5-А)
Тема №1 Історичне минуле нашого народу
- «Повість минулих літ» — найдавніший літопис нашого народу. Літописні оповіді. Характеристика князів. Казкові й історичні мотиви в літописі
- Олександр Олесь. Поезії з книги «Княжа Україна». Зв’язок із літописами. «Микита Кожум’яка» — драматичний твір за народною казкою. Зв’язок минувшини й сучасності у творі
- Зірка Мензатюк. Пригодницька повість «Таємниця козацької шаблі». Фантастичне й реальне у творі
Тема №2. Краса рідної природи в поезіях Тараса Шевченка, Павла Тичини, Максима Рильського, Богдана-Ігоря Антонича
- Леонід Глібов. «Химерний, маленький…», «Що за птиця?», «Хто розмовляє?», «Хто сестра і брат?», «Хто вона?»
- Тарас Шевченко. Розповідь про поета. Повість Степана Васильченка «У бур’янах»— один із найкращих художніх творів про дитинство Тараса Шевченка
- Тарас Шевченко. Краса довколишнього світу, природи. «За сонцем хмаронька пливе…»
- Тарас Шевченко. «Садок вишневий коло хати» — перлина української та світової поезії
- Павло Тичина. «Не бував ти у наших краях!»
- Павло Тичина. «Блакить мою душу обвіяла…», «Гаї шумлять…». Мелодійність віршів Павла Тичини
- Максим Рильський. «Дощ», «Осінь-маляр із палітрою пишною…»
- Богдан-Ігор Антонич. «Ранній вітер», «Пейзаж з вікна»
Тема №3. Проза. Світ природи
- Євген Гуцало. Оповідання «Лось».Тема вічного протистояння добра і зла. Невідступність у захисті гуманістичних переконань
- Григір Тютюнник. «Дивак». Неповторність і багатство внутрішнього світу. Образ Олеся. Жага пізнання природи
- Микола Вінграновський. «Сіроманець». Гуманізм повісті. Образи повісті. Дивовижний світ дитини.
Перелік тем для проведення тематичного та підсумкового оцінювання з «Пізнаємо природу. Твої фізичні відкриття» у 5-А класі (ІІ семестр)
Тема: Електричні явища. Будова речовини.
З дисципліни здоров’я, безпека та добробут
Складники здоров’я та їх взаємозв’язок. Здоровий спосіб життя.
7. Фізичний розвиток тіла. Особиста гігієна. Поширення захворювань.
8. Активний відпочинок підлітків у різні пори року та правила безпеки.
9. Особистий добробут. Добробут родини. Сімейний бюджет: співвідношення доходів та витрат.
10. Фінансові ресурси родини та їх ощадливе використання. Доброчинність.
11. Моє майбутнє: мрії, планування та досягнення мети.
12. Спілкування з дорослими та взаємоповага в родині. Спілкування з однолітками. Протидія проявам тиску, агресії, маніпуляції і неповаги щодо себе та інших осіб.
13. Я в команді. Спільна діяльність у групі для досягнення результату.
З іноземної мови (англійська).
Тема № 5. The music of life
Тематика ситуативного спілкування: Музика
Ключові компетентності: засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх.
Тема № 6. A question of sport
Тематика ситуативного спілкування: Спорт
Ключові компетентності: пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови.
Тема № 7. The time machine.
Тематика ситуативного спілкування: Науковий прогрес.
Ключові компетентності: описувати природні явища, технології, аналізувати та оцінювати їх роль у життєдіяльності людини.
Тема № 8. Talking to the world
Тематика ситуативного спілкування: такий різноманітний світ.
Ключові компетентності: порівнювати та оцінювати мистецькі твори та культурні традиції різних народів.
Тема № 9. Getting around
Тематика ситуативного спілкування: подорож
Ключові компетентності: засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх
.
З образотворчого мистецтва
Тема №3: Сценіні та візуальні мистецтва
.
З музичного мистецтва
Тема № 3 Сценічні мистецтва
Тема № 4 Візуальні мистецтва
З дисципліни навчаємось разом
- Конфлікт. Моя модель поведінки в конфлікті. Способи вирішення конфліктів.
- Робота в команді. Принципи роботи в команді. Твоя роль у команді.
- Секрети успіху від Альберта Ейнштейна.
- Мої поради п’ятикласникам. Техніка безпеки в літній період
- Мої поради п’ятикласникам. Безпека пішохода. Безпека пасажира
- Мої поради п’ятикласникам. Правила поводження на воді
З України і світу: вступу до історії та громадянської освіти
Тема № 2.
Історична пам’ять і пам’ятки
Тема №3.
Людина як дійова особа історії
з математики у 5 А класі (ІІ семестр)
Тема № 4
– Прямокутник та квадрат: периметр і площа. Площа фігури як сума площ її частин
– Найменший спільний знаменник. Зведення дробу до нового знаменника. Порівняння дробів. Додавання й віднімання дробів з різними знаменниками. Мішані числа. Додавання та віднімання мішаних чисел. Множення звичайних дробів. Взаємно обернені числа. Ділення звичайних дробів. Властивості ділення.
– Задачі на рух. Задачі на рух за течією і проти течії ріки.
– Коло та круг. Довжина кола. Площа круга.
– Об’ємні фігури. Прямокутний паралелепіпед. Куб. Площа поверхні прямокутного паралелепіпеда, куба. Піраміда. Розгортка піраміди. Тіла обертання: циліндр, конус, куля. Площа повної поверхні циліндра.
Тема № 5
– Десятковий дріб. Запис та читання десяткового дробу. Порівняння десяткових дробів. Додавання та віднімання десяткових дробів. Округлення десяткових дробів. Множення десяткових дробів. Ділення десяткових дробів. Нескінченні періодичні десяткові дроби.
– Задачі з надлишковими та недостатніми даними. Сюжетні задачі з реальними даними.
– Конус. Площа бічної поверхні конуса. Куля.
– Діаграми. Види діаграм. Читання та побудова стовпчастих діаграм. Кругові діаграми.
– Середнє арифметичне. Задачі на середнє арифметичне.
– Відсотки. Знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком.
Тема № 6
– Повторення та систематизація навчального матеріалу
за курс п’ятого класу.
З фізичної культури у 5 класі ІІ семестр
Тема № 1
Футбол:
Правила гри.
Тема № 2
Бадмінтон:
-Історія бадмінтону.
-Привила гри.
Тема № 3
Баскетбол:
-Історія баскетболу.
-Привила гри.
-Техніка гри.
З технологій у 5 класі ( IІ семестр )
Тема № 1 Проект «Панно».
Тема № 2 Проект «Гарячі бутерброди».
Додаток 5 (10)
до наказу від 05.01.2024 року №___
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор закладу
_______Наталя КЛИМЧУК
Склад комісії з підготовки та оцінювання учнів 11 групи 5-А класу
o Грабовська І.М. – заступник директора з навчально-виховної роботи школи І ступеня
o Гіренко М.А. – голова метод-об’єднання класних керівників,
• Прозорна А.В. – класний керівник
МарієчкоА.А.- вчитель іноземної мови
• Прушковська Т.А. – вчитель української мови та літератури
• Поважук Я.В.- вчитель предмету «Пізнаємо природу»
• Лозова В.В. – вчитель інтегрованого курсу «Навчаємося разом»
o Вермінська В.В. – учитель зарубіжної літератури
o Мельничук О. М. – учитель мистецтва
o Прозорна А.В. – учитель математики, учитель інформатики
o Ожаровський В. В. – учитель технологій, Бондар О.М. – учителька технологій
o Ткач І.Д. – учитель фізичної культури
Омельчук С.С.-вчитель предмета Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти