Додаток 1 (1)
до наказу від 31.09.2023 року №___
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор закладу
_______Наталя КЛИМЧУК
Індивідуальний навчальний план
1 група 1-Д, 1-Є, 1-Ж класи
(Шаламай Мілана Віленівна, Блащук Олександр Сергійович, Пищик Давід Олександрович)
Назва освітньої галузі | Навчальні предмети | ||||||||
1-Д | 1-Є | 1-Ж | |||||||
Мовно-літературна | Українська мова | 5+1 | 5+1 | 5+1 | |||||
Іноземна мова (англійська) | 2 | 2 | 2 | ||||||
Математична | Математика | 3 | 3 | 3 | |||||
Мовно-літературна | Я досліджую світ | 7 | 2 | 7 | 2 | 7 | 2 | ||
Математична | 1 | 1 | 1 | ||||||
Природнича | 2 | 2 | 2 | ||||||
Технологічна | 1 | 1 | 1 | ||||||
Соціальна і доров’язбережувальна | 0,5 | 0,5 | 0,5 | ||||||
Громадянська та історична | 0,5 | 0,5 | 0,5 | ||||||
Мистецтво | Образотворче мистецтво | 1 | 1 | 1 | |||||
Музичне мистецтво | 1 | 1 | 1 | ||||||
Фізкультурна | Фізична культура | 3 | 3 | 3 | |||||
Разом | 19+3 | 19+3 | 19+3 | ||||||
Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей, курси за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять | |||||||||
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження | 20 | 20 | 20 | ||||||
Всього (без урахування поділу класів на групи) | 22 | 22 | 22 | ||||||
Навчальний план розроблено відповідно до наказу МОН України від 08.10.2019 року №1272 «Про затвердження типових освітніх програм для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти»; до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б (Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22)
Додаток 2 (1)
до наказу від 05.01.2024 року №___
ЗАТВЕРДЖЕНО
директор закладу
_______Наталя КЛИМЧУК
Графік
проведення консультацій з
учнями 1-Д, 1-Ж, 1-Є класів на ІІ семестр 2023 – 2024 н.р.
№ п/п | Предмет | Тема консультацій | Час.проведення | Дата проведення | Вчитель який проводить консультацію |
1 | Інтегрований курс «Я досліджую світ» | Людина і довкілля. Вплив людини на довкілля. | 14.00 | 06.02.2024 | Лисько О.П. Загон О.С. Ткач Н.Д. |
Інтегрований курс «Я досліджую світ» | Винаходи людства та їхній вплив на життєдіяльність людини. | 14.00 | 05.03.2024 | Лисько О.П. Загон О.С. Ткач Н.Д. | |
Інтегрований курс «Я досліджую світ» | Людина. Взаємозв’язок людини і природи. Охорона природи. | 14.00 | 30.04.2024 | Лисько О.П. Загон О.С. Ткач Н.Д. | |
2 | Музичне мистецтво | Музична мова: динаміка, темп, ритм. | 14.00 | 28.03.2024 | Лисько О.П. Загон О.С. Ткач Н.Д. |
3 | Образотворче мистецтво | Кольорові відтінки. Зображення чарівного потяга за зразком. | 14.00 | 01.02.2024 | Лисько О.П. Загон О.С. Ткач Н.Д. |
Образотворче мистецтво | «Малювання фарбами. Експериментування з кольорами, лініями, формами. Презентація власної творчості.» | 14.00 | 30.04.2024 | Лисько О.П. Загон О.С. Ткач Н.Д. | |
4 | Українська мова | Читання різних текстів. Робота з текстом. Аналіз звукового складу слова. Письмо букв на позначення звуків. Запис слів та речень. | 14.00 | 13.02.2024 | Лисько О.П. Загон О.С. Ткач Н.Д. |
Українська мова | Зв’язок між змістом тексту і заголовком. Читання різних текстів. Робота з текстом. Позначення звуків на письмі на слух за орфографічним словником за правилом. | 14.00 | 18.03.2024 | Лисько О.П. Загон О.С. Ткач Н.Д. | |
Українська мова | Вправляння у виразному читанні різних текстів. Повторення опрацьованих правил. Запис слів речень текстів. | 14.00 | 19.04.2024 | Лисько О.П. Загон О.С. Ткач Н.Д. | |
5 | Іноземна мова (англійська мова ) | Animals. Тварини. Домашні улюбленці. | 12.00 | 07.03.2024 06.02.2024 05.03.2024 | Лисько.О.П. Кірковська С.А. |
Іноземна мова (англійська мова) | It’s windy. Погодні умови. | 12.00 | 09.05.2024 16.04.2024 | Лисько О.П. Кірковська С.А. | |
Іноземна мова (англійська мова) | Let`s play outside. Активний відпочинок. | 12.00 | 12.03.2024 | Лисько О.П. Кірковська | |
6 | Фізична культура | Вправи для опанування навичок володіння м’ячем. Великий м’яч (елементи футболу) | 14.00 | 12.03.2024 | Ткач Н.Д. Калюта О.В. |
Фізична культура | Ігри для активного відпочинку. Вправи з м’ячем. | 14.00 | 07.05.2024 | Ткач Н.Д. Калюта О.В. | |
7 | Математика | Складаємо короткий запис задач. | 14.00 | 17.01.2024 | Лисько О.П. Загон О.С. Ткач Н.Д. |
Математика | Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини | 14.00 | 27.03.2024 | Лисько О.П. Загон О.С. Ткач Н.Д. | |
Математика | Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене | 14.00 | 06.05.2024 | Лисько О.П. Загон О.С. Ткач Н.Д. |
Додаток 3 (1)
до наказу від 05.01.2024 року №___
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор закладу
_______Наталя КЛИМЧУК
Графік тематичного оцінювання за ІІ семестр учнів 1-ої групи 1-Ж, 1-Д, 1-Є класів
2023 – 2024 н.р.року
№ з/п | Назва предмета | Дата | Час | Учитель, який готує завдання та проводить тематичне оцінювання | Форма контролю |
1 | Українська мова | 24.05.2024 | 16.15 | Ткач Н.Д. Лисько О.П. Загон О.С. | Узагальнення та систематизація знань Контрольне списування |
2 | Математика | 22.05.2024 | 14.00 16.15 | Лисько О.П Ткач Н.Д. Загон О.С. | Узагальнення та систематизація знань |
3 | Я досліджую світ | 23.05.2024 | 16.15 | Ткач Н.Д. Лисько О.П. Загон О.С. | Узагальнення та систематизація знань |
4 | Образотворче мистецтво | 13.05.2024 | 16.15 | Ткач Н.Д. Лисько О.С. Загон О.С. | Узагальнення та систематизація знань |
5 | Музичне мистецтво | 20.12.2023 | 16.15 | Бурдейна У.О. | Узагальнення та систематизація знань |
6 | Фізична культура | 14.05.2024 | 16.15 | Ткач Н.Д. Калюта О.В. Бондарева М.А. | Узагальнення та систематизація знань |
7 | Іноземна мова (англійська) | 15.05.2024 | 16.15 08.50 | Лисько О.П. Кірковська С.А. | Узагальнення та систематизація знань |
Додаток 4 (1)
до наказу від 05.01.2024 року №___
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор закладу
_______Наталя КЛИМЧУК
Перелік вправ, завдань із навчальних предметів для проведення семестрового оцінювання 1-ої групи 1-Д, 1-Є, 1-Ж класи
ІІ семестр 2023 – 2024 н.р.
Перелік тем для проведення тематичного та підсумкового оцінювання з математики у 1-их класах:
- Додаємо і віднімаємо число 3. Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3. Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3
- Додаємо і віднімаємо число 4. Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4. Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4
- Знайомимося із задачею. Дізнаємося про складові задачі.
- Відкриваємо спосіб додавання та віднімання числа. Додаємо і віднімаємо число 5. Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5.
- Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами.
- Додаємо і віднімаємо числа частинами.
- Порівнюємо величини.
- Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки. Віднімання чисел 6, 7, 8, 9.
- Складаємо короткий запис задачі.
- Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник.
- Порівнюємо математичний вираз і число.
- Вимірюємо маси предметів.
- Вимірюємо місткості посудин.
- Досліджуємо властивості величин.
- Досліджуємо лічильну одиницю — «десяток».
- Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки.
- Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа.
- Досліджуємо одиницю вимірювання довжини — дециметр.
- Утворюємо числа другого десятка.
- Досліджуємо одноцифрові та двоцифрові числа.
- Записуємо числа другого десятка.
- Записуємо числа першої сотні.
- Порівнюємо числа в межах 100
- Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка.
- Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні.
- Знаходимо невідомий від’ємник та зменшуване.
- Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника.
- Знайомимось із додаванням та відніманням двоцифрових чисел.
- Знайомимося з одиницею вимірювання часу — доба. Дізнаємося про тривалість доби.
- Визначаємо час за годинником.
- Вивчаємо вартість товару
- Знайомимось з одиницею вимірювання довжини — метр.
Перелік тем для проведення тематичного та підсумкового оцінювання образотворчого мистецтва:
- Формат (горизонтальний, вертикальний). Лінія горизонту. Зображення зимового дерева за уявою (акварель).
- Скульптура. Зображення рибки.
- Форма та розмір. Кольори: теплі і холодні. Малювання натюрморту з овочів та фруктів (акварель, гуаш).
- Живопис (елементарне уявлення). Кольорові відтінки. Зображення природи навесні.
- Форма. Симетрія. Малювання за уявою метеликів (матеріали на вибір).
- Контур. Створення композиції «Букет весняних квітів» (за зразком).
- Об’ємна форма. Ліплення з пластиліну домашніх улюбленців.
- Орнамент. Створення орнаменту для весняної хустини за зразком чи власним задумом.
- Форма. Рольова гра «Митці». Зображення будиночка для художника, співака чи танцюриста (кольорові олівці, фломастери).
- Весну зустрічаємо. Малювання композиції «Квітуча гілка» (гуаш).
- Іграшка (народна, сучасна). Зображення іграшкового гнома за зразком чи власним задумом.
- Пальчиковий, ляльковий театри. Художник у театрі. Сценічні костюми, декорації. Ліплення героїв казки «Колобок» за зразком.
- Маски. Створення масок до казки «Колобок». Інсценування казки.
- Улюблені мультфільми. Зображення улюбленого персонажа мультфільму.
- Космічна подорож. Ліплення космонавта.
- Морське царство. Декоративне мистецтво. Створення композиції «Морське царство».
- Скоро літо. Створення декоративної композиції «Скоро літо».
З української мови у 1 класі (ІІ семестр)
1. Написання розділових знаків ! ? , . Записування речень з ними.
2. Звук [г]. Мала і велика букви Г г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Написання великої та малої букви Г, складів, слів і речень з вивченими буквами.
3. Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Написання малої та великої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
4. Звук [ж], позначення його буквою «же». Виділення звука [ж] у словах. Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Письмо малої та великої букви ж. Встановлення послідовності подій. Складання розповіді за малюнками із частин тексту.
5. Звук [ш], позначення його буквою «ша». Виділення звука [ш] у словах. Читання слів, речень. Скоромовка. Читання слів, речень. Вірш. Рима. Письмо малої та великої букви ш.
6. Звук [х], позначення його буквою «ха». Виділення звука [х] у словах. Читання слів. Звуковий аналіз слів. Головна думка тексту. Встановлення послідовності подій. Письмо малої та великої букви х.
7. Звук [ч], позначення його буквою «че». Визначення місця букви ч у словах. Читання складів, слів. Тема і заголовок тексту. Письмо малої та великої букви ч.
8. Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Визначення місця букви щ у словах. Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Вірш і малюнок. Прислів’я. Письмо малої та великої букви щ.
9. Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень. Буква «я», позначення нею звука [а] та м’якості попереднього приголосного. Письмо малої та великої букви я.
10. Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Звуковий аналіз слів. Послідовність подій. Театралізування. Позначення буквою «ю» звука [у] та м’якості попереднього приголосного. Читання слів, тексту. Письмо малої та великої букви ю.
11. Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Звуковий аналіз слів. Читання слів і речень. Позначення буквою «є» звука [е] та м’якості попереднього приголосного. Тема і заголовок тексту. Письмо малої та великої букви є.
12. Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних. Читання слів. Загадка. Опис предмета. Письмо букви «знак м’якшення» (ь).
13. Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Опрацювання тексту. Письмо малої та великої букви ї.
14. Звуки [ц], позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Визначення місця букви ц у словах. Читання слів. Тема тексту. Передбачення. Письмо малої та великої букви ц.
15. Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів, речень. Визначення місця букви ф у словах. Читання складів, слів. Головна думка тексту. Письмо малої та великої букви ф. Опис предмета. Письмо
16. Апостроф. Звуковий аналіз слів. Читання та письмо слів з апострофом. Правопис імен. Слова, які називають один/багато предметів. Змінювання слів: «один – багато». Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами.
17. Правопис власних назв. Звукове значення буквосполучення «дз», «дж». Написання буквосполучення «дз», «дж».
18. Закріплення вивчених букв. Дзвінкі і глухі приголосні звуки. вірша. Вірш. Заголовок і головна думка вірша. Досліджуємо медіа: дитячі журнали.
Перелік тем для проведення тематичного та підсумкового оцінювання з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1 класі (ІІ семестр)
- Моя родина.
- Я шаную традиції своєї родини.
- Мої домашні улюбленці.
- Рослини у моєму домі.
- Я доглядаю за кімнатними рослинами.
- Коли я вдома один.
- Куди зникає сміття?
- Зимові свята у моєму домі.
- Мої забави взимку.
- Я досліджую природне довкілля взимку.
- Я досліджую зміни в довкіллі взимку.
- Досліджую назви зимових місяців, складаю розповідь за малюнком.
- Я досліджую зміни в житті рослин узимку.
- Я досліджую зміни в житті тварин узимку.
- Мої зимові забави і турботи.
- Я живу в Україні.
- Я і моя Батьківщина.
- Я шаную державні символи України.
- Ми — громадяни України. Конституція України.
- Я вивчаю свої права та обов’язки.
- Я підприємливий. Як стати підприємливим?
- Які гроші я можу використовувати?
- Що таке доброчинність?
- Я вчуся дружити.
- Де я живу?
- Я в театрі.
- Я в магазині.
- Я — Пасажир.
- Я — пішохід.
- Професії моїх батьків.
- На фермі.
- Я в полі.
- Я в саду.
- Я на городі.
- Я дізнаюся про природу України.
- Я досліджую рослини.
- Я досліджую дерева, кущі, трав’янисті рослини.
- Я досліджую листяні і хвойні дерева.
- Я досліджую дикорослі та культурні рослини.
- Я досліджую комах.
- Я досліджую риб.
- Я досліджую птахів.
- Я досліджую звірів.
- Я досліджую зміни в довкіллі навесні.
- Я досліджую весняні зміни в житті рослин.
- Я досліджую весняні зміни в житті птахів.
- Я досліджую весняні зміни в житті звірів.
- Я охороняю природу.
- Моя планета земля.
- Планета земля. Глобус. День і ніч.
- Я досліджую природне довкілля влітку.
- Я досліджую рослини влітку.
- Я досліджую літні зміни в житті тварин.
- Я досліджую літні зміни в житті тварин.
З англійської мови у 1 класі ( (II семестр) 2023-2024 н.р.
Тема 1: « Сім’я. Тварини»
Тематика ситуативного спілкування: Вміти називати членів сім’ї. Представляти себе і своїх родичів. Частини тіла.Сказати про вік та описати свого родича. Частини тіла. Тварини. Знати назви тварин. Вміти висловитися про улюблену тварину. Описати її та дїї,які вона може виконувати. Розповідати про домашнього улюбленця.
Тема 2: « Пори року. Погода»
Тематика ситуативного спілкування: Оволодіти лексикою по темі. Знати пори року, явища погоди.Вміти описувати погоду сьогодні. Розваги в різні пори року. Канікули. Одяг. Одяг по погоді. Вміти описувати одяг на собі та другові, вказуючи кольори.
Тема 3: «Розваги. Хобі»
Тематика ситуативного спілкування : Знати назви свят англійською мовою. Оволодіти елементарною лексикою по темі. Діалогічне мовленняю Запитувати про улюблені справи та давати відповіді на питання. Розрізняти зимові та літні розваги.
1. Нумо допомагати тваринам! (Cat, dog, rabbit, guinea pig, mouse, parrot, tortoise, snake, fish, spider).
2. Цікава знахідка. (What are these? They are cats. What’s this? It’s a rabbit).
3. Яка симпатична черепашка (Описові прикметники. Tail, fur, teeth, feather, shell, wings).
4. Це мій домашній улюбленець (Закріплення вивчених граматичних структур: It’s got…Is it a…?)
5. Нумо малювати своїх домашніх улюбленців (It’s a …It’s got…)
6. В тебе є домашній улюбленець? (I’ve got…. What about you? Вимова звуків /е/,/о/).
7. Свята Великобританії (Fireworks, rocket, night, moon, November, gloves, sparkler, bonfire).
8. Тематика ситуативного спілкування: овочі, фрукти, злаки. Продукти харчування. Правильне харчування (Apple, orange, banana, tomato, carrot, potato, beans, peas, rice, pasta).
9. На нашому городі росте багато овочів (I like…I don’t like…)
10. Тобі смакують яблука? (Chicken, water, juice, bread, milk, fish, eggs, cheese, Do you like cheese? Yes, I do. No, I don’t).
11. Нумо смажити млинці (Pancakes, chocolate, favourite).
12. Мої улюблені млинці (This is…I like it with…).
13. Я зголоднів. Можна мені яблуко? (Can I have some…? Here you are. Вимова звуків /k/,/g/,/dƷ/).
14. Опиши свого товариша (Tall, short, young, old, ugly, beautiful, He’s tall. She’s young. It’s beautiful).
15. Які рослини можна їсти? (Rice, olive oil, bread, strawberry jam, orange juice).
16. Яка сьогодні погода? (Sunny, cloudy, rainy, windy, foggy, stormy, snowy, hot, cold).
17. Непередбачувані погодні умови (What’s the weather like? It’s cloudy).
18. Який одяг ти носиш влітку? (T-shirt, skirt, shorts, shoes, sweater, coat, trousers, boots, I’m wearing…).
19. Розкажи мені про погоду (Закріплення граматичних структур: It’s a… This is…It’s in winter/summer).
20. Одягайся по погоді (It’s cold/hot/ rainy/ sunny/snowy. Вимова звуку /ʌ/).
21. Хто є вдома? (Flat, house, hall, kitchen, living room, bedroom, bathroom, attic, garden, garage).
22. Допомагати вдома – це завжди гарна ідея (Tidy up, make the bed, feed the cat, clean the floor, lay the table, wash the car)
23. Незвичні будинки (Tent, cave, bed, boat, dining room).
Додаток 5 (1)
до наказу від 05.01.2024 року №___
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор закладу
_______Наталя КЛИМЧУК
Склад комісії з підготовки та оцінювання учнів 1-ої групи 1-Д, 1-Є, 1-Ж класів
- Грабовська І.М. – заступник директора з навчально-виховної роботи школи І ступеня
- Усата В.Д. – голова метод-об’єднання класних керівників
- Лисько О.П., Загон О.С., Ткач Н.Д. – класні керівники 1-Д, 1-Є, 1-Ж класів
- Кірковська С.А., Масюк І.Р., Лисько О.П. учителі іноземної мови ( англійської).
- Калюта О.В.-вчитель фізичної культури