9 група (4-В, 4-Д, 4-Є, 4-Ж, 4-З, 4-К класи)

Додаток 1 (9)

до наказу від 31.09.2023 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

_______Наталя КЛИМЧУК

                                   Індивідуальний навчальний план,

9 група 4-В, 4-Д, 4.Є, 4-Ж, 4-З, 4-К група (Липовецький Давид Олександрович,

Мадзар Давид Павлович, Кузьміна Марія Євгенівна, Собчук Марк Вадимович, Дробаха Варвара Олександрівна, Князєва Влада Денисівна,, Дудкевич Максим Романович, Комплетов Андрій Олександрович, Ганзій Анастасія Юріївна, Окрема Іван Олександрович, Жукотанський Олександр Олександрович, Долошкевич Дмитро Сергійович, Удовиченко Гліб Олегович, Сміщук Злата Русланівна

Назва освітньої галузіНавчальні предмети 
4-В4-Д4-Є4-Ж4-З4-К 
Мови і літератури ( мовний і літературний компоненти)Українська мова555555 
Іноземна мова ( англійська)333333 
МатематичнаМатематика444444 
Мовно-літературнаЯ досліджую світ727272727272
Математична111111
Природнича222222
Технологічна111111
Соціальна і здоров’язбережувальна0,50,50,50,50,50,5
Громадянська та історична0,50,50,50,50,50,5
ІнформатичнаІнформатика111111 
МистецтвоОбразотворче мистецтво111111 
Музичне мистецтво111111 
ФізкультурнаФізична культура333333 
Разом22+322+322+322+322+322+3 
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження232323232323 
Всього ( без урахування поділу класів на групи)252525252525 
 

Навчальний план розроблено відповідно до наказу МОН України від 08.10.2019 року №1273 «Про затвердження типових освітніх програм для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти»; до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б. ( Наказ Міністерства освіти і науки України   від 12.08.2022 № 743-22)

Додаток 2 (9)

до наказу від 05.01.2024 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

директор закладу

                                                                                          _______Наталя КЛИМЧУК

Графік проведення консультацій для учнів 4-В, 4-Є, 4-Ж, 4-З, 4-К класів 

на ІІ семестр 2023-2024 н.р.

Назва предметаТемаДатаЧасУчитель
1Українська моваРечення.Види речень. Розділові знаки у реченнях.  Типи текстів.Частини мови Бесіда щодо проведення тдр (тематичної діагностичної роботи) з української мови  за темами  «Словосполучення і речення.Текст.»24.05.24 21.03.24 15.05.24  10:00Воробйова Л.О. Герасименко О.С.   Ткачук В.Ю. Посполітак О.С. Афтуляк О.М. Каракой С.Г
2МатематикаСкладені задачі. Робота з їх змістом. Повторення. Арифметичні дії з багатоцифровими числами. Складені іменовані числа.23.05.24 17.04.24 15.05.2411:40Воробйова Л.О. Герасименко О.С. Ткачук В.Ю. Посполітак О.С. Афтуляк О.М. Каракой С.Г
3ЯДССторони горизонту.Орієнтування на місцевості. Материки та океани. Консультація з тем « Світ невидимий», «Світ невідомий»20.05.24 21.03.24 15.05.249:50Воробйова Л.О. Герасименко О.С. Ткачук В.Ю. Посполітак О.С. Афтуляк О.М. Каракой С.Г
4ІнформатикаСтворення презентацій. Використання графічних об’єктів. Підсумкова консультація за рік17.05.24 21.03.24 15.05.24     20.0510:00         12.45Воробйова Л.О. Герасименко О.С. Ткачук В.Ю. Посполітак О.С. Афтуляк О.М. Басюк Л.А.
5Образотворче мистецтвоФормування ключових, мистецьких предметних та міжпредметних компетентностей, необхідних для художньо-творчого самовираження в особистому та суспільному житті; всебічний художньо-естетичний розвиток особистості дитини,17.05.2413.40Грабовська І.М. Воробйова Л.О.
6Фізична культураВправи з м’ячем. Біг. «Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики»21.03.24 15.05.249:50Герасименко О.С. Ткачук В.Ю. Посполітак О.С. Калюта О.В.
7Іноземна  мова (англійська)Консультація з теми № 1 «Світ навколо, захоплення та інтереси» Places and things around. Hobbies and interests. Консультація за розділами 3-504.04.24   16.05.24 03.04.24 17.05.2416.35   08.00Комасюк К.Р. Розмаріна О.А. Гіренко М.А.   Деордієва А.В.
8Іноземна  мова (англійська)Консультація з теми №2 «Подорожі». Travelling around the world16.05.24   15.05.2416.35Комасюк К.Р. Розмаріна О.А. Гіренко М.А.

Додаток 3 (9)

до наказу від 05.01.2024 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

                                                                                          _______Наталя КЛИМЧУК

Графік тематичного оцінювання за ІІ семестр учнів  9-ої групи 4-В, 4-Д, 4-Є, 4-З, 4-Ж, 4-К класів 2023 – 2024 н.р.

з/пНазва предметаДатаЧас  Учитель, який готує завдання та проводить тематичне оцінюванняФорма контролю
2Українська мова                          27.05.24 22.03.24 16.05.2412:45 09.00Воробйова Л.О. Герасименко О.С. Ткачук В.Ю. Посполітак О.С. Афтуляк О.М. Каракой С.ГТестування. Узагальнення і систематизація знань.Діагностувальна робота «Словосполучення і речення. Частини мови.»
4Математика28.05.24 22.03.24 16.05.2410:15 09.30Воробйова Л.О. Герасименко О.С. Ткачук В.Ю. Посполітак О.С. Афтуляк О.М. Каракой С.ГДіагностувальна робота «Розв’язуємо складені задачі. Арифметичні дії з багатоцифровими числами. Їх порівняння»
6ЯДС23.05.24 22.03.24 16.05.2409:50 10.00Воробйова Л.О. Герасименко О.С. Ткачук В.Ю. Посполітак О.С. Афтуляк О.М. Каракой С.Г.Тестування з теми «План та карта.Материки,їх флора та фауна»
8Фізична культура27.05.24 22.03.2411:10 10.03Воробйова Л.О. Герасименко О.С. Ткачук В.Ю. Посполітак О.С. Афтуляк О.М. Каракой С.ГТестування. Тема « Ігри. Біг.Стрибки»
9Образотворче мистецтво23.05.2412.00Грабовська І.М. Воробйова Л.О.Види мистецтва.
 Музичне мистецтво  Костюк Л.О. 
12Інформатика22.05.24 21.05.2410:30 12.45Посполітак О.С. Басюк Л.А.Тестування «Графічні об’єкти.Презентація.Алгоритми»
14Англійська мова22.05.24 17.05.24 20.05.2412.30 12.30 08.00Комасюк К.Р. Гіренко М.А. Деордієва А.В.Підсумкова контрольна робота Тестування (комплексне за ІІ семестр)

                                          Додаток 4 (9)

до наказу від 05.01.2024 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

                                                                                          _______Наталя КЛИМЧУК

Перелік тем для вивчення на ІІ семестр учнів  9-ої групи 4-В, 4-Д, 4-Є, 4-З, 4-Ж, 4-К класів  2023 – 2024 н.р.

Українська мова

Прикметник як частина мови.

Розвиток зв’язного мовлення. Порівнюємо предмети.

Змінювання прикметників за числами та родами.

Відмінювання прикметників

Початкова форма прикметників

Відмінювання прикметників чоловічого роду.

Розрізняю називний і знахідний відмінки прикметників.

Розвиток зв’язного мовлення.

Розрізняю родовий і знахідний відмінки прикметників.

Відмінювання прикметників середнього роду.

Відмінювання прикметників жіночого роду

Розрізняємо давальний і місцевий відмінки прикметників.

Відмінювання прикметників у множині.

Розвиток зв’язного мовлення.

Правопис прикметників із суфіксами -ськ-, -зьк-, цьк-.

Правопис прикметників із суфіксами -ськ-, -зьк-, цьк-.

Повторення. Що я знаю / умію? Діагностувальна робота з теми «Слово. Частини мови. Прикметник»

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок.

Розвиток зв’язного мовлення. Рекламне повідомлення

Сторінка письменниці. Леся Українка.

Числівник.

Правопис числівників.

Правопис числівників.

Правопис числівників 11-20.

Правопис числівників 40-90, 100.

Повторення. Що я знаю / умію? Діагностувальна робота з теми «Слово. Частини мови. Числівник»

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок.

Розвиток зв’язного мовлення.

Займенник я самостійна частина мови. Особові займенники.

Відмінювання особових займенників.

Правопис займенників.

Правопис займенників.

Розвиток мовлення. Новина.

Повторення. Що я знаю / умію? Діагностувальна робота з теми «Слово. Частини мови. Займенник»

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок.

Сторінка письменника. Тарас Шевченко.

Дієслово як самостійна частина мови

Неозначена форма дієслова.

Розбираємо дієслова в неозначеній формі за будовою.

Дієслова, які позначають незавершену та завершену дії

Розвиток зв’язного мовлення.

Змінювання дієслів за часами.

Змінювання дієслів теперішнього часу

Визначаємо особу й число дієслів.

Змінювання дієслів майбутнього часу.

Правопис закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу.

Змінювання дієслів минулого часу.

Дієслова на -ся, -сь.

Правопис дієслів із НЕ.

Розвиток зв’язного мовлення. Пояснюю явище природи.

Повторення. Що я знаю / умію? Діагностувальна робота з теми «Слово. Частини мови. Дієслово»

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок.

Прислівник як самостійна частина мови.

Розрізнення прикметників і прислівників.

Уживання прислівників у мовленні.

Уживання прислівників у мовленні.

Правопис прислівників.

Розвиток зв’язного мовлення.

Службові частини мови.

Вигук.

Повторення. Що я знаю / умію? Діагностувальна робота з теми «Слово. Частини мови. Прислівник, службові частини мови»

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок.

Розвиток зв’язного мовлення. Текст-розповідь з елементами опису.

Словосполучення і речення

Словосполучення і речення.

Однорідні члени речення.

Однорідні члени речення.

Поняття про складене речення.

Повторення. Що я знаю / умію? Діагностувальна робота з теми «Словосполучення і речення»

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок.

Текст

Текст. Типи текстів. Текст-опис.

Науковий і художній описи.

Текст-розповідь.

Текст-міркування.

Розвиток зв’язного мовлення. Текст-міркування.

Текст-міркування. Есей.

Розвиток зв’язного мовлення. Есей

Розвиток зв’язного мовлення

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.                                       Математика

  • Множимо і ділимо багатоцифрове число на одноцифрове.
  • Письмове множення і ділення двоцифрових та трицифрових чисел

          на двоцифрові та трицифрові числа.

  • Площі фігур. Дроби.
  • Вимірювання часу.

ЯДС

  • Інтегрована тема «Світ невидимий»
  • Інтегрована тема «Світ невідомий»
  • Інтегрована тема «Як це влаштовано?»
  • Інтегрована тема «Енергія»
  • Інтегрована тема «Можливості людини»

                                                 Інформатика

Джерела інформації.

Повторення: що таке інформація, як людина отримує інформацію. Обговорення цінності інформації.

Інформаційні процеси.

Обговорення та узагальнення:  як люди можуть використовувати інформацію; що таке інформаційні процеси. Інформаційні процеси у довкіллі. Підбиття підсумків: що вивчає інформатика?

Способи подання інформації.

Повторення: які існують способи подання інформації: Обговорення: як і навіщо люди перетворюють інформацію; як зробити її зрозумілою для адресатів. Знайомство із сучасним комбінованим способом подання інформації – інфографікою. Дослідження зразків інфографіки.

Процесор  та пам’ять.

Повторення матеріалу про основні складові комп’ютера. Системний блок та його складові. Носії інформації та її використання. Обмін інформацією між складовими комп’ютера

Пристрої введення та виведення.

Комп’ютерна мережа та її використання

Електронне  листування

Спілкування на відстані

Інформаційний              шум та фейки  

Планування групової діяльності

Пригадай і йди вперед

Як слова І, НЕ, АБО впливають на зміст висловлювань

Алгоритми з розгалуженнями

Алгоритми з повтореннями

Повторення   за умовою

Виявлення та виправлення помилок у програмах

Способи подання алгоритмів

Пригадай і йди вперед

Моделі в повсякденному житті

Моделі для досліджень, навчання, роботи

Кодування  інформації

3D-модель як код

Один об’єкт — моделі різні

Віртуальна та доповнена                 реальності

Google-мапа

Віртуальні подорожі світом

Пригадай і йди вперед

Програми- редактори  та  їх використання

Мультимедіа та цифрові пристрої

Робота з цифровими               пристроями

Як уникнути помилок  у презентаціях

Шануємо права   творців

Підсумковий  проєкт (частина1)

Підсумковий проєкт (частина 2)

Пригадай і йди вперед

                                     Фізична культура

  • Вправи для опанування навичками володіння м’ячем
  • Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.
  • з англійської мови  (ІІ семестр) 2023-2024 н. р.
  •  
  • Тема № 1: Світ навколо, захоплення та інтереси
  • Тематика ситуативного спілкування: предмети одягу, моє місто, види транспорту, планети сонячної системи, спорт, відомі спортсмени, вечірки, маскарадні костюми.
  • Тема № 2: Подорожі
  • Тематика ситуативного спілкування: подорожі, дикі тварини, традиції та свята.

З образотворчого мистецтва

Зимові фантазії. Макет. Виготовлення й оздоблення об’ємних виробів з коробок. Макет казкового міста Кая та Герди. (картон, кольоровий папір, матеріали на вибір).
У сніговому королівств Виготовлення макету декорації «У палаці Снігової королеви» (картон, кольоровий папір, гуаш або акварельні фарби).
Казкові пригоди. Композиції вертикальних і горизонтальних ілюстрацій.Створення ескізу обгортки для цукерок «Гуллівер» (акварельні фарби, фломастери)
Веселий цирк. Реквізит. Створення об’ємної композиції «Веселий цирк» із персонажами, що рухаються (картон, кольоровий папір, підручні матеріали).
Проводи зими. Головні та другорядні персонажі на картині. Створення багатофігурної композиції «Проводи зими» (гуаш).
Свято весняної природи. Колорит і настрій весняних пейзажів. Створення композицію «Свято весняної природи» (акварель або гуаш).
Весняні ігри. Композиція і колорит картини. Виготовлення вітрячка (кольоровий папір, картон, матеріали на вибір). Застосування декору (візерунки, аплікації з різних матеріалів).
Великодні свята. Виготовлення вітальної листівки до Великодня з побажаннями у вигляді прадавніх символів писанок (матеріали на вибір, змішана техніка).
Чарівні візерунки. Петриківський розпис. Малювання чарівної квітки, застосовуючи прийоми петриківського розпису (акварель, гуаш).
Веселі настрої. Опішнянська та косівська кераміка. Ліплення тварин за мотивами образів, створених народними майстрами та майстринями (матеріали на вибір: глина, пластилін, солоне тісто).
Секрети вишитого рушника. Орнаменти вишивок. Створення на аркуші паперу в клітинку стилізованого зображення птаха, яке можна вишити на рушнику (кольорові олівці, фломастери, маркери).
Кольорове диво. Сітчастий орнамент.Створення сітчастого орнаменту — ескізу тканини або килима (кольоровий папір; фломастери).
Майстри-віртуози. Ковальство. Створення композиції «Металеве мереживо»: виконання зображення ажурної огорожі для парку в техніках витинанки та аплікації (папір чорного кольору, фото або готове зображення парку).
Козацька звитяга. Емблема.Малювання власної емблеми спортивно-мистецького фестивалю «Козацька звитяга» (кольорові олівці, фломастери, маркери).
Україна — моя Батьківщина. Пропорція. Виконання замальовки пам’ятки архітектури рідного краю (за можливості) з натури (матеріали на вибір).
Перевір свої досягнення.

                                                                                                          Додаток 5 (9)

до наказу від 05.01.2024 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

                                                                                          _______Наталя КЛИМЧУК

Склад комісії з підготовки та оцінювання учнів 9  групи 4-их  класів

  • Грабовська І.М. – заступник директора з навчально-виховної роботи школи І ступеня
  • Усата В.Д. – голова метод-об’єднання початкових класів
  • Воробйова Л. О. – вчитель 4-Ж класу
  • Бунецький О. В. – вчитель інформатики
  • Басюк Л.А.- вчитель інформатик
  • Калюта О.В.- вчитель фізичної культури
  •  Афтуляк О.А – класний керівник 4- В класу;
  • Каракой С.Г. – класний керівник 4 – Д класу;
  • Посполітак О.С. – класний керівник 4-Є класу;
  • Ткачук В.Ю. – класний керівник 4- З класу;
  • Герасименко О.С. – класний керівник 4 – К класу .
  • Гіренко М.А, Деордієва А.В., Комасюк К.Р. – вчителі іноземної (англійської мови)
  • Костюк Л.О., Грабовська І.М. – вчителі мистецтва.