7 група (3-Л клас )

Додаток 1 (7)

до наказу від 31.09.2023 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

_______Наталя КЛИМЧУК

                                   Індивідуальний навчальний план

7 група 3-Л клас

                                 ( Рябоконь Даніслав Ярославович, Адлер Анна Олегівна)

Назва освітньої галузіНавчальні предмети 
3-Л 
Мови і літератури ( мовний і літературний компоненти)Українська мова5 
Іноземна мова  ( англійська)3 
МатематичнаМатематика4 
Мовно-літературнаЯ досліджую світ72
Математична1
Природнича2
Технологічна1
Соціальна і здоров’язбережувальна0,5
Громадянська та історична0,5
ІнформатичнаІнформатика1 
МистецтвоОбразотворче мистецтво1 
Музичне мистецтво1 
ФізкультурнаФізична культура3 
Разом22+3 
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження23 
Всього ( без урахування поділу класів на групи)25 

Навчальний план розроблено відповідно до наказу МОН України від 08.10.2019 року №1273 «Про затвердження типових освітніх програм для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти»; до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б. ( Наказ Міністерства освіти і науки України   від 12.08.2022 № 743-22)

  Додаток 2 (7)

до наказу від 05.01.2024 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

директор закладу

                                                                                     _______Наталя КЛИМЧУК

Графік

проведення консультацій з 

за ІІ семестр 2023 – 2024 н.р.

учнів  3-Л класу Адлер Анни, 3-К класу Стефанишена Тимофія Артемовича

Назва предметаТемаДатаЧасУчитель
1Українська моваСамостійні частини мови. Розвиток мовлення.18.0311.00Безщаснюк О.А Никодим Л.А.
2Українська моваСловосполучення і речення. Текст20.0511.00Безщаснюк О.А Никодим Л.А.
3МатематикаДодаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації19.0311.00Безщаснюк О.А Никодим Л.А.
4МатематикаВиконуємо ділення на кругле число21.0511.00Безщаснюк О.А Никодим Л.А.
5Я досліджую світЧи може невідоме стати відомим? Яку невидиму силу має слово?20.0311.00Безщаснюк О.А Никодим Л.А.
6Я досліджую світЩо таке погода? Природні явища22.0511.00Безщаснюк О.А Никодим Л.А.
7Фізична культураРізновиди ходьби, бігу, стрибків. Стрибки зі скакалкою: обертаючи скакалку вперед і назад.21.0311.00Безщаснюк О.А Никодим Л.А.
8Фізична культураОлімпійська слава нашого міста.23.0511.00Безщаснюк О.А Никодим Л.А.
9Іноземна мова (англійська) «Людина, харчування, здоровий спосіб життя» Our amazing world Grammar: 2t-100 Comparatives   superlotives was/were. A trip to London Grammar:Past simple23.02     10.0509.15     17.00Розмаріна О.А.     Сарбєй Т.М.
 Іноземна мова (англійська)Консультація з теми №2 «Природа та навколишнє середовище, подорожі, відпочинок і дозвілля».03.0509.15Розмаріна О.А.
10ІнформатикаПідсумкова консультація за рік21.0516.35Басюк Л.А.
11Образотворче мистецтвоВиконання художніх робіт за вибоом учнів21.0512.00Грабовська І.М.
12Музичне мистецтво    

Додаток 3 (7)

до наказу від 05.01.2024 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

                                                                                         _______Наталя КЛИМЧУК

Графік тематичного оцінювання за ІІ семестр учнів  7-ої групи 3-Л класу

2023 – 2024 н.р.

№ п/пПредметТемаУчитель, який проводить тематичне оцінюванняЧасДата проведення
1.Українська моваДіагностувальна роботаНикодим Л.А. Безщаснюк О.А.10.0021.05.24
2МатематикаДіагностувальна роботаНикодим Л.А. Безщаснюк О.А.10.0022.05.24
 Я досліджую світДіагностувальна робота 10.0023.05.24
4Образотворче мистецтвоТестиГрабовська І.М.10.0023.04.24
 Музичне мистецтвоНаціональні мотиви в мистецтві.Бучинська Л.О.10.0003.05.24
5ІнформатикаУзагальнення вивченого за рік ТестиБасюк Л.А.13.4023.05.24
6Фізична культураТестуванняНикодим Л.А. Безщаснюк О.А.10.0024.05.24
7Іноземна мова (англійська)  Підсумкова  перевірка Тестування (комплексне за ІІ семестр)Сарбєй Т.М. Розмаріна О.А.17.00 13.40  03.05.24 10.05.24  

Додаток 4 (7)

до наказу від 05.01.2024 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

                                                                                        _______Наталя КЛИМЧУК

Перелік вправ, завдань із навчальних предметів для проведення семестрового оцінювання 7-ої групи 3-Л, 3-К класів на ІІ семестр 2023-2024 н.р.

Українська мова

Поняття про прикметник . Валентина Полинок «Різнокольоровий дощик». Роль прикметників у мовленні. Степан Жупанин «Намалюю вітер»

Розвиток мовлення. Опис предмета

Словосполучення прикметників з іменниками. Переказуємо оповідання

Змінювання прикметників за родами і числами. Авторська казка. «Палац морозива». Утворення прикметників. Узагальнення знань з теми «Прикметник»

Поняття про числівник.Числівники, які відповідають на питання «Котрий?»

Займенник. Особові займенники Особові займенники. 

Розвиток мовлення. Переказуємо. Точка зору

Поняття про дієслово. Анотолій Костецький «Ранок»

Роль дієслів у мовленні. Поезія. Вірш. Тарас Шавченко «Садок вишневий коло хати». Оксана Кротюк «Літачок» Часові форми дієслів . Григорій Фалькович «Обіцяю»

Розвиток мовлення. Текст-розповідь. Часові форми дієслів . Оповідання. Ярослав Стельмах «Нахаба» Не  з дієсловами. Іван Андрусяк «Не кусається»

Службові частини мови. Прийменник

Правопис прийменників. Правопис прийменників. Театралізуємо . «Вистава» (за Гжегожем Касдепке)

Поняття про сполучник. «Малюк і Карлсон, що живе на даху» ( скорочено)

Вигук. Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса». Розвиток мовлення. Комікс

Узагальнення знань з теми «Службові слова»

Слово і словосполучення, речення. Словосполучення і речення.

Речення. Тарас Шевченко «Встала весна…».Окличні та неокличні речення

Головні та другорядні члени речення. 

Текст. Тема і мета. Заголовок. Типи текстів. Текст-опис. Науковий і художній описи Опис зовнішності людини Текст-міркування. Будова тексту. Текст-розповідь

Математика

Розв’язуємо задачі на: різницеве порівняння двох добутків; задачі на кратне порівняння двох добутків

Знайомимось з лічильною одиницею — сотня. Одержуємо трицифрові числа

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації

Розв’язуємо задачі на знаходження суми, різницеве

та кратне порівняння двох часток

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основінумерації

Визначаємо загальну кількість одиниць певного розряду

Порівнюємо трицифрові числа.

Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел

Множимо і ділимо круглі числа укрупненням розрядних одиниць

Знайомимось із задачами на знаходження четвертого пропорційного

Вивчаємо одиницю вимірювання довжини — 1 км, маси — 1 грам, 1 тонна

Використовуємо спосіб послідовного множення таділення

Додаємо і віднімаємо круглі числа. Задачі на знаходження четвертого пропорційного

Додаємо і віднімаємо числа двома, трьома способами

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа різними способами

Знайомимось з письмовим додаванням і відніманням

Вивчаємо позатабличне множення та ділення. Вивчаємо ділення з остачею

Відкриваємо спосіб множення двоцифрового, трицифрового числана одноцифрове

Вивчаємо правило ділення суми на число. Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове

Переносимо спосіб ділення трицифрового числа на одноцифрове

Розв’язуємо задачі. Виконуємо ділення на кругле число

Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці. Виконуємо ділення на кругле число.

Знайомимось із способом ділення на двоцифрове число

Дослідження задач на подвійне зведення до одиниці.

Обернені до них задачі

Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома способами

Виконуємо ділення на кругле число Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число

Розв’язуємо задачі на спільну роботу

Вивчаємо ділення на двоцифрове число. Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами

Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 5; 50

Знайомимось із нерівностями зі змінною

Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 25.Множимо і ділимо на 5, 20, 25

Розв’язуємо нерівності зі змінною. Відкриваємо спосіб множення на 11; 101,дізнаємось про спосіб множення на 9; 99.

Аналіз контрольної роботи. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо)

Розв’язуємо задачі на час

Розв’язуємо задачі геометричного змісту

Повторюємо вивчення

Фізична культура

Поняття про важливі способи пересування людини. Вправляння в пересуванні. Алгоритм пересування у разі повітряної тривоги. Рухливі ігри . Дотримання безпечної поведінки  під час виконання фізичних вправ та ігор.

Значення ранкової гігієнічної гімнастики , фізкультурної хвилинки . Рухливі ігри. Дотримання безпечної поведінки  під час виконання фізичних вправ та ігор.

Рухливі ігри та естафети : для формування культури рухів, навичок пересування. Правила безпечної поведінки  під час рухливих ігор  та естафет.

Вправи для формування правильної постави . Рухливі ігри  та естафети для розвитку фізичних якостей. Безпечна поведінка під час  виконання фізичних вправ та ігор.

Рухливі ігри . Виконання різних ролей в ігрових  ситуаціях.  Спільні рішення на користь команди . Дотримання правил гри.

Рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку. Безпека під час повітряної тривоги.  Безпечна поведінка під час  виконання фізичних вправ та ігор.

Загальнорозвивальні вправи:  без предмета.  Рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку.  Безпечна поведінка під час виконання фізичних вправ та ігор.

Виконання різновидів ходьби. Рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку.  Безпечна поведінка під час виконання фізичних вправ та ігор.

Рухова та ігрова діяльність.  Рухливі ігри під час навчання, екскурсій, відпочинку.  Дотримання безпечної поведінки під час ігор та розваг.

Виконання гімнастичних, ігрових та інших вправ. Рухливі ігри під час навчання, екскурсій, відпочинку.  Дотримання безпечної поведінки під час ігор та розваг.

Виконання гімнастичних, ігрових та інших вправ. Рухливі ігри під час навчання, екскурсій, відпочинку.  Дотримання безпечної поведінки під час ігор та розваг.

Ознайомлення із зимовими видами спорту, досягненнями відомих українських спортсменів. Виконання  метання різними способами на дальність. Рухливі ігри під час навчання, екскурсій, відпочинку.  Дотримання  безпечної поведінки  під час виконання фізичних вправ та ігор.

Я досліджую світ

Спогади про зимові канікули        

Вступ до теми          

Пригода 1. Дорогою ціною. Чому дещо нам невідоме? Як сприймати невідоме? Як обрати корисний  шоколад? Досліджуємо разом.  Голоси вітру     

Пригода 2. Морські  розваги. Чи багато невідомого   навколо? Як діяти, коли дзвонять/ пишуть з незнайомого номера? Чи може відоме стати  невідомим? Які звички шкодять здоров’ю?  

Світ невидимий

Вступ до теми          

Пригода 1. Жевжики- рятувальники. Як побачити невидимий  світ?  

Чим цікава сніжинка? Які невидимі зв’язки є у  природі? Вчимося складати  ланцюги  живлення. Коли неправдива  інформація стає  видимою? 

Пригода 2. Неймовірні  гаджети. Яку невидиму силу має  слово? Як невидиме може стати  видимим? Досліджуємо разом.  Спостереження за  пташками       

Пригода 3. Згода – будує, незгода – руйнує. Якою інформацією можна ділитися? У чому сила   подорожника? Чи варто бути  справедливим?    

Приховані можливості речей

Вступ до теми          

Пригода 1. Аварія. Що приховує яблуко? Що приховує довкілля? У які небезпечні ситуації  можна потрапити у лісі?      Як підготуватися до  публічного виступу?

Пригода 2. Сучасні кобзарі Що зберігає історичну  пам’ять? Творча робота «Тарас Григорович Шевченко»    Що допомагає людині  захищати себе?    

Досліджуємо разом.   Вирощування квасолі.      

Пригода 3. Весняні  радощі. Кому відомі деякі  можливості об’єктів? Які лайфхаки допомагають навчатися? Що потрібно, аби  здійснювалися мрії?       

Погода

Вступ до теми          

Пригода 1. Диво-зернятко. Що таке погода? Вчимося вести календар  погоди        

Як синоптики визначають погоду? Екскурсія (уявна, реальна) на метеостанцію

Пригода 2. Перо лелеки. Які рослини передбачають погоду? Як тварини передбачають  погоду? Як погода впливає на  настрій?           

Досліджуємо разом.  Надійний сховок.   

Пригода 3. Золоте й  солодке Які природні  явища  бувають небезпечні? Що робити, коли надворі  дощ? Як твої емоції впливають  на інших?                     

Я – людина

Вступ до теми          

Пригода 1. Душа народу. У чому моя неповторність?   

Що в мене спільного з  моїми родичами. Творча робота «Який я?  Яка я?» Досліджуємо разом. Незвичайні мильні  бульки.

Пригода 2. Найбільший  скарб. Яку людину називають   гідною?       Навіщо та як допомагати   іншим?                      

Пригода         3. Веселка щастя. Підсумковий урок за рік.  Як ми зростали?   Фізична культура

•          Поняття про важливі способи пересування людини. Вправляння в пересуванні. Алгоритм пересування у разі повітряної тривоги. Рухливі ігри . Дотримання безпечної поведінки  під час виконання фізичних вправ та ігор.

•          Значення ранкової гігієнічної гімнастики , фізкультурної хвилинки . Рухливі ігри. Дотримання безпечної поведінки  під час виконання фізичних вправ та ігор.

•          Рухливі ігри та естафети : для формування культури рухів, навичок пересування. Правила безпечної поведінки  під час рухливих ігор  та естафет.

•          Вправи для формування правильної постави . Рухливі ігри  та естафети для розвитку фізичних якостей. Безпечна поведінка під час  виконання фізичних вправ та ігор.

•          Рухливі ігри . Виконання різних ролей в ігрових  ситуаціях.  Спільні рішення на користь команди . Дотримання правил гри.

•          Рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку. Безпека під час повітряної тривоги.  Безпечна поведінка під час  виконання фізичних вправ та ігор.

•          Загальнорозвивальні вправи:  без предмета.  Рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку.  Безпечна поведінка під час виконання фізичних вправ та ігор.

•          Виконання різновидів ходьби. Рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку.  Безпечна поведінка під час виконання фізичних вправ та ігор.

•          Комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки  і фізкультурної паузи. Рухливі ігри. Безпечна поведінка під час виконання фізичних вправ та ігор.

•          Комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки  і фізкультурної паузи. Рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку.  Безпечна поведінка під час виконання фізичних вправ та ігор.

•          Комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки  і фізкультурної паузи. Рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку.  Безпечна поведінка під час виконання фізичних вправ та ігор.

•          Комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки  і фізкультурної паузи. Рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку.  Безпечна поведінка під час виконання фізичних вправ та ігор.

•          Рухова та ігрова діяльність.  Рухливі ігри під час навчання, екскурсій, відпочинку.  Дотримання безпечної поведінки під час ігор та розваг.

•          Виконання гімнастичних, ігрових та інших вправ. Рухливі ігри під час навчання, екскурсій, відпочинку.  Дотримання безпечної поведінки під час ігор та розваг.

•          Виконання гімнастичних, ігрових та інших вправ. Рухливі ігри під час навчання, екскурсій, відпочинку.  Дотримання безпечної поведінки під час ігор та розваг.

•          Ознайомлення із зимовими видами спорту, досягненнями відомих українських спортсменів. Виконання  метання різними способами на дальність. Рухливі ігри під час навчання, екскурсій, відпочинку.  Дотримання  безпечної поведінки  під час виконання фізичних вправ та ігор.

 Перелік тем з інформатики

1.Проблемне запитання та навчальний зміст

2          Що можна робити з інформацією?Інформація та інформаційні процеси в нашому житті. 

Порівняння інформації у таблиці й діаграмі

 3         Якою буває інформація? Властивості інформації — актуальність, повнота

 4         Чи всім джерелам можна довіряти?Властивості інформації — достовірність

 5         Що може спотворювати інформацію?

6 Спотворення інформації під час передавання. Інформаційний шум: що це таке, як його уникнути?

 7         Як влаштований інтернет? Сайти та їхні адреси. Створення власної бібліотеки

сайтів за допомогою функції “Вибране” у браузері

 8         Що допоможе знайти інформацію? Де можна знайти необхідну інформацію. Порівняння різних джерел інформації. Освітні веб-ресурси

 9         Який ключ відмикає інтернет? Пошук інформації в інтернеті. Ключові слова та поради щодо їх вибору. Алгоритми пошуку зображень і відео. Правила роботи в інтернеті

 10       Як мандрувати сторінками сайтів?

Поняття про гіпертекст, гіперпосилання. Навігація в інтернеті

 11       Що краще — картинки чи тексти? Способи подання інформації — текстовий, графічний, числовий, звуковий, жестовий, комбінований. Порівняння різних способів

 12       Як поділитися інформацією? Способи подання інформації та їх взаємодоповнення. Локальні та глобальні комп’ютерні мережі. Правила пошуку інформації в інтернеті

 13       Як розкласти інформацію по поличках? Файли та інформація, яка в них міститься. Упорядкування даних на носіях інформації

 14       Як зберегти інформацію? Пошук відомостей і збереження результатів пошуку. Алгоритм збереження зображень з інтернету. Порівняння носіїв інформації

 15       Як оформити результати дослідження? Схеми та діаграми для подання якісних та кількісних характеристик. Упорядкування інформації

16        Чи можна всьому вірити? Істинні та хибні висловлювання. Що таке фейки та як їх розпізнати?

17        У чому сила алгоритму? Виконавці алгоритму. Створення лінійних алгоритмів

18        Для чого потрібні моделі? Моделі навколо нас. Моделювання ситуацій повсякденного життя за допомогою моделей

19        Як поєднати умову і команду? Логічне слідування. Алгоритми з розгалудженнями та їх перевірка

 20       Чи всі команди алгоритму ми виконуємо? Алгоритми з розгалудженнями та їх перевірка

21        Як “відредагувати” алгоритм? Логічні та алгоритмічні помилки у програмі та їх виправлення.

22        Як перетворити текст на таблицю? Подання інформації у таблицях. Порівняння текстової інформації, поданої різними способами. Заповнення створених таблиць

23        Як із зображення зробити ілюстрацію? Роль зображень у тексті. Вставлення зображень у текстовому редакторі Word

 24       Чому редакторів має бути багато? Порівняння текстового і графічного редактора

25        З чого складається презентація?Презентація та її складники. Основні елементи вікна редактора презентацій PowerPoint. Порівняння вікон редактора презентацій PowerPoint і графічного редактора Paint. Удосконалення створеної презентації

26        Як створити гіперпосилання? Використання презентацій. Створення гіперпосилань у редакторі презентацій PowerPoint

27        Для чого змінювати вигляд тексту? Форматування текстів у редакторі презентацій PowerPoint

28        Що допомагає створити презентацію? Об’єкти на слайдах презентації. Цифрові пристрої, їхнє призначення і взаємодія. Використання цифрових пристроїв у повсякденному житті

29        Звідки брати матеріал для презентацій?

Поради щодо перевірки знайденої інформації. Створення презентацій

30        Чи завжди фотографіям можна вірити? Віртуальна й доповнена реальності, їх використання у повсякденному житті. Цифрові пристрої, які допомагають створити віртуальну реальність. Створення презентацій

31        Як презентувати свою роботу?

32 Послідовність створення презентації. Правила оформлення слайдів презентації. Цифрові пристрої, потрібні для демонстрації презентації. Створення презентації

33        Як організувати роботу над проєктом? Вибір теми проєкту.

34 Що потрібно для роботи над проєктом

35        Як зацікавити слухачів? Пам’ятка доповідача. Розподіл обов’язків під час презентації проєкту. Презентація створеного продукту

З англійської мови у 3 класі (ІІ семестр) 2023-2024 н. р.

Тема № 1: Людина, харчування, здоровий спосіб життя

Тематика ситуативного спілкування: приналежність речей, продукти харчування та їх кількість, смаки та вподобання людини, самопочуття людини, порівняння характеристик предметів, порівняння людей, події в минулому часі.

Тема № 2: Природа та навколишнє середовище, подорожі, відпочинок і дозвілля

Тематика ситуативного спілкування: явища природи, погодні умови, правила поведінки, правила дорожнього руху, вираження прохання та отримання дозволу/відмови, вираження пропозиції та реакція на пропозицію, місця відпочинку.

З образотворчого мистецтва

Тема 16. Секрети жанрів і форм . Жанри образотворчого мистецтва: портрет, пейзаж, натюрморт, анімалістичний. СМ: М. Глущенко. Зимовий день; С. Погонін. Качка; Е. Дега. Маленька чотирнадцятирічна танцівниця ХТД: на вибір: портрета друга, міський/сільський пейзаж або натюрморт із предметів побуту (матеріали на вибір
Тема 17. Секрети жанрів і форм.   Натюрморт; головне і другорядне в композиції, центр композиції СМ: Дж. Вепхвадзе. Акордеон і музичні інструменти; О. Шумакова. М’які іграшки; А. Дьяченко. Натюрморт із сервізом; Г. Маккормік. Вінтажний посуд ХТД: створення аплікації «Ранковий натюрморт» із посуду для чаювання (кольоровий папір)
Тема 18. Секрети жанрів і форм.   Симетрія, асиметрія. Формати: круглий, овальний, прямокутний, квадратний, трикутний СМ: М. Приймаченко. Квітка; К. Хартман. Ваза з квітами; А. Вільямс. Біла троянда; В. Житков. Вікно; О. Зарянін. Білі шпалери, чорний посуд; К. Нешкова. Квіти у вазі ХТД: створення у певному форматі симетричної або асиметричної композиції «Квіти на підвіконні» (кольорові олівці
Тема 19. Секрети жанрів і форм.  Натюрморт, розташування предметів у просторі, загородження віддалених об’єктів ближчими до спостерігача; розміщення предметів на картинній площині СМ: У. Тібо. Натюрморти з фруктів, випічки ХТД: зображення натюрморту з улюблених фруктів (гуаш) Колективна робота: виставка малюнків «Смачний десерт» у шкільній їдальні
Тема 20. Портрет і пейзаж.   Портрет, уявлення про різновиди портретів; настрій в портреті СМ: А. Коцка. Оленка, К. Ларссон. Автопортрет; Б. Хільдер. Маленька дівчинка; Г. Манн. Сімейний портрет чотирьох дітей; Ф. Алексіс де Ласло. Портрет хлопця; К. Перугіні. Портрет Агнеси Феобе Буррі ХТД: зображення автопортрета (гуаш); передавання в ньому свого настрою Колективна робота: «Моя шкільна родина
Тема 21. Портрет і пейзаж.   Пейзаж; уявлення про різновиди пейзажу; уявлення про перспективу: зменшення предметів, втрата чіткості зображення, набуття предметами холодних відтінків кольорів з віддаленням до горизонту СМ: Н. Хатчінсон. Дерева. Місто; Г. Несвадба. Акварельний пейзаж; М. Глущенко. Містечко ХТД: зображення весняного пейзажу (акварель, воскові олівці або свічка)
Тема 22. Тварини у світі мистецтва.  Анімалістичний жанр, анімалізм, художники-анімалісти СМ: Дж. Вільямсон. Чапля; Дж. ДжонсонГудсі. Лисичка; К. Брендерс. Ховрашок; Д. Браун. Лев; фото собак різних порід ХТД: зображення тварини, яка найбільше подобається (матеріали на вибір)
Тема 23. Тварини у світі мистецтва. Уявлення про реалістичне і стилізоване зображення; елементарна стилізація форми. СМ: Х. Хоффманн. Їжак; А. Дюррер. Заєць; С. Краффа-Корбут. Ілюстрація до книжки; І. Франко. Лис Микита; Є. Козак. Лис Микита; С.Чуркiн. Лис Микита; фото тварин, кадри з мультфільмів ХТД: створення образу тварини — казкового персонажу, для мультфільму чи театральної вистави (матеріали на вибір)
Тема 24. Тварини у світі мистецтва. Фантастичне зображення; головне і другорядне в композиції СМ: М. Копилова. Містичні істоти; М. Приймаченко. Друзі — дикі бики і ворони; картини Г. Сігал, Р. Сулейманова, С. Дейджнеаулт з фантастичними тваринами у своєму середовищі ХТД: зображення фантастичної тварини у її середовищі (акварель або гуаш)
Тема 25. Магія театру.  Театральне мистецтво; художникпостановник, художник-декоратор; художник-костюмер, гример. Бутафорія СМ: фотографії бутафорії ХТД: виготовлення предмета бутафорії для однієї з вистав: «Котигорошко», «Попелюшка», «Білосніжка», «Аладдін», «Царівна-жаба» (матеріали на вибір)
Тема 26. Магія театру.  Ляльковий театр; театральна лялька. СМ: фотографії сцен з вистав лялькових театрів України; фотографії ляльок —персонажів вистав ХТД: виготовлення театральної ляльки – улюбленого театрального героя (матеріали на вибір)
Тема 27. Зустрічаємо літо. Порівняння між собою розмірів частин цілого (уявлення про пропорції); повторення понять: скульптура, кругла і рельєф; форма і колір СМ: Х. Мірзоєв. Бджола; А. Бєлова. Бджілка; пам’ятники бджілці-трудівниці в Тернополі та Манчестері ХТД: ліплення бджілки (пластилін)
Тема 28. Зустрічаємо літо.  Повторення понять: композиція, декор, ритм СМ: фото святково прикрашених тортів ХТД: створення ескізу оформлення святкового торту (матеріали на вибір) Колективна робота (у групах): проведення гри-конкурсу «Король тортів» на краще оформлення святкового торта
Виконання художніх робіт за вибоом учнів
Виконання художніх робіт за вибоом учнів
Резервний урок
Виконання художніх робіт за вибоом учнів
Літні мрії. Виставка художніх робіт учнів
Художні роботи до Міжнародного дня захисту дітей
Урок узагальнення 30  Узагальнення. Участь в оформленні шкільного свята. Виставка художніх робіт учнів

Додаток 5 (7)

до наказу від 05.01.2024 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

                                                                                          _______Наталя КЛИМЧУК

Склад комісії з підготовки та оцінювання учнів 7 групи 3-Л, 3-К  класів

  • Грабовська І.М. – заступник директора з навчально-виховної роботи школи І ступеня

Усата В.Д. – голова метод-об’єднання початкових класів

  • Безщаснюк О.А – класний керівник 3-Л
  • Никодим Л.А.- класний керівник 3-К
  • Сарбєй Т.М.,Розмаріна О.А.– вчителі англійської мови
  • Басюк Л.А. – вчитель інформатики