6 група (3-Г клас)

                                                                                                           Додаток 1 (6)

до наказу від 31.09.2023 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

_______Наталя КЛИМЧУК

Індивідуальний навчальний план

6 група 3-Г клас

                                 ( Катеринич Ніколь Сергіївна, Пилипенко Яна Вадимівна)

що працюють за науково-педагогічним проєктом «Світ чекає крилатих»

комунального закладу «Вінницька гімназія №24»

Назва освітньої галузіНазва предметаКількість годин на тиждень 
ІНВАРІАНТНИЙ СКЛАДНИК 
Мовно-літературна Українська мова ( мова навчання) 7
Англійська мова ( мова вивчення) 3
МатематичнаМатематика5
Природнича  Соціальна і здоров’язбережувальна Громадянська та історичнаВсесвіт3
ФізкультурнаФізична культура*3
Мистецька  Інформатична ТехнологічнаАрт-технології та інформатика ІКТ 4
Усього 22+3
ВАРІАТИВНИЙ СКЛАДНИК 
Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей, курсів за вибором,  проведення індивідуальних консультацій та групових занять 
Курс за вибором «Логіка» 
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження учня23
Загальнотижнева кількість навчальних годин, що фінансуються з бюджету (без урахування поділу класів на групи)25

Навчальний план розроблено відповідно до Листа ДСЯО України №01/01-23/1115 від 22.09.2020 року за нетиповою освітньою програмою « Світ чекає крилатих» таблиця 1 та 2.

Навчальний план розроблено відповідно до Листа ДСЯО України №01/01-23/1115 від 22.09.2020 року за нетиповою освітньою програмою « Світ чекає крилатих» таблиця 1 та 2.

Додаток 2 (6)

до наказу від 05.01.2024 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

директор закладу

                                                                                          _______Наталя КЛИМЧУК

Графік

проведення консультацій з 

за ІІ семестр 2023 – 2024 н.р.

учнів  3-Г класу Ніколь КАТЕРИНИЧ, Яни ПИЛИПЕНКО

Назва предметаТемаДатаЧасУчитель
1Українська моваТема 6. Слово. Будова слова. Аналіз тексту: мова твору.16.01.202411.50Кравець Л.С.
Українська моваТема7.Речення. Медіатекст.12.02.202411.50Кравець Л.С.
 Українська моваТема 8. Текст. Структурний аналіз тексту. Сюжет, композиція.12.03.202411.50Кравець Л.С.
 Українська моваТема 9. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3 клас.16.04.202411.50Кравець Л.С.
2Математика Тема 6. Величини. Взаємопов’язані величини..12.01.202411.50Кравець Л.С.
МатематикаТема 7. Усне позатабличне множення і ділення в межах 1000.16.02.202411.50Кравець Л.С.
 МатематикаТема 8.  Дроби. Мішане число.15.03.202411.50Кравець Л.С.
 МатематикаТема 9. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3 клас.19.04.202411.50Кравець Л.С.
3Всесвіт Тема 5. Жива природа. Організми: тварини.15.01.202411.50Кравець Л.С.
ВсесвітТема. 6. Жива природа. Організми: людина. Середовища існування. Селфі-аудит19.02.202411.50Кравець Л.С.
 ВсесвітТема 7. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3 клас.25.03.202411.50Кравець Л.С.
4Арт-технології та інформатика (ІКТ): інформатика (ІКТ)–Тема 3. Створення випуску шкільної газети (групова робота над рубриками) / створення сторінки газети / робота з незавершеним медіатекстом (створення або редагування статті для електронної енциклопедії).29.01.202411.50Кравець Л.С.
Арт-технології та інформатика (ІКТ): інформатика (ІКТ)–Тема 4. Створення простої анімаційної історії у середовищі програмування.  25.03.202411.50Кравець Л.С.
6Фізична культура Вправи для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Вправа на релаксацію «Тихе озеро».18.01.202411.50Кравець Л.С.
Фізична культураВправи для профілактики порушень постави (розвитку сили м’язів хребта), зорових розладів. Артикуляційні вправи. Пальчикова гімнастика.15.02.202411.50Кравець Л.С.
 Фізична культураВправи для профілактики порушень постави (розвитку сили м’язів хребта), зорових розладів. Артикуляційні вправи. Пальчикова гімнастика.21.03.202411.50Кравець Л.С.
 Фізична культура Бесіда з ТБ. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці без предметів: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови. Захват каната  ногами у положенні сидячи. Танцювальні бокові кроки. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем».25.04.202411.50Кравець Л.С.
7Арт-технології та інформатика (ІКТ): музичне мистецтвоТема 3. Про що розповідає музика.25.01.202411.50Кравець Л.С.
 Арт-технології та інформатика (ІКТ): музичне мистецтвоТема 4. Якою буває музика. Одночастинна форма музичного твору. Прелюдія.  28.03.202411.50Кравець Л.С.
8Арт-технології та інформатика (ІКТ): образотворче мистецтвоТема 3. Що і як розповідає витвір образотворчого мистецтва.   15.01.202411.50Кравець Л.С.  
Арт-технології та інформатика (ІКТ): образотворче мистецтвоТема. 4. Яким буває витвір образотворчого мистецтва. Натюрморт. Компонування об’єктів на папері, центр композиції.01.04.202411.50Кравець Л.С.  
9Арт-технології та інформатика (ІКТ): Handmade-мистецтво  Тема. 4. Про що розповідає витвір handmade-мистецтва.  Тема 5. Як майстер дає життя використаним матеріалам.  01.02.202404.04.202411.50Кравець Л.С.
10Іноземна мова (англійська)Консультація з теми № 1 «Людина, харчування, здоровий спосіб життя»  23.0209.15Розмаріна О.А.  
 Іноземна мова (англійська)Консультація з теми №2 «Природа та навколишнє середовище, подорожі, відпочинок і дозвілля». Our amazing world Grammar: 2t-100 Comparatives   superlotives was/were. A trip to London Grammar:Past simple03.05     10.0509.15     17.00Розмаріна О.А. Сарбєй Т.М.

Додаток 3 (6)

до наказу від 05.01.2024 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

                                                                                         _______Наталя КЛИМЧУК

Графік тематичного оцінювання за ІІ семестр учнів  6-ої групи 3-Г класу

2023 – 2024 н.р.року

з/пНазва предметаДатаЧас  Учитель, який готує завдання та проводить тематичне оцінюванняФорма контролю
1.Українська мова                              14.05.202411.50  Кравець Л.С.Діагностувальна робота.
2.Математика15.05.202411.50  Кравець Л.С.Діагностувальна робота.
3.Всесвіт16.05.202411.50  Кравець Л.С.Діагностувальна робота.
  4Арт-технології та інформатика (ІКТ):інформатика.  13.05.202411.50Кравець Л.С.Створення простої анімаційної історії у середовищі програмування.
 Арт-технології та інформатика (ІКТ): Handmadе-мистецтво15.05.202416.35Кравець Л.С.Виготовлення Ляльки -мотанки
5Арт-технології та інформатика (ІКТ):образотворче мистецтво Фізична культура06.05.2024   11.05.2024  11.50     16.35Кравець Л.С.   Кравець Л.С.Малюнок-проєкт   Тестування (тема №3,№4)
6Арт-технології та інформатика (ІКТ) :Музичне мистецтво08.05.202416.35Кравець Л.С.Тестування (тема №3,№4)
7Іноземна мова (англійська)10.05.2413.40Розмаріна О.А.Тестування (комплексне за ІІ семестр)

Перелік завдань із навчальних предметів

для проведення тематичного оцінювання

учениць  3-Г класу

Яни ПИЛИПЕНКО та  Ніколь КАТЕРИНИЧ

Українська мова

Тема 6. Слово. Будова слова. Аналіз тексту: мова твору.

  • Будова слова: закінчення, основа (корінь, суфікс, префікс). Однокореневі слова. Модель будови слова. Мова твору.
  • Будова слова: корінь. Правопис слів з ненаголошеними голосними [еи], [ие] в корені. Мова твору.
  • Словосполучення. Головне і залежне слово в словосполученні. Фразеологізм. Мова твору.
  • Словосполучення. Узгодження слів в словосполученні. Модель словосполучення. Мова твору

Тема 7. Речення. Медіатекст.

  • Зв’язок слів в реченні. Словосполучення групи підмета і групи присудка. Практична робота. Формулювання запитань і відповідей за заданими умовами. Словосполучення в реченні. Аналіз тексту.
  • Типи речень за метою висловлювання,  інтонацією, наявністю другорядних членів. Поширені і непоширені речення.Аналіз тексту.
  • Члени речення. Головні члени речення: підмет, присудок. Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина. Модель речення. Аналіз тексту.
  • Типи речень. Члени речення. Зв’язок слів у реченні. Аналіз тексту.

Тема 8. Текст. Структурний аналіз тексту. Сюжет, композиція.

  • Тип тексту: опис, розповідь, міркування, есе. Аналіз тексту.
  • Текст міркування. Факт. Аргумент. Аргумент за і проти. Аналіз тексту.
  • Текст міркування. Істинні і хибні судження. Твердження і судження. Умовивід. Аргумент. Аргумент за і проти. Аналіз тексту.
  • Будова тексту. Структура тексту. План тексту.  Аналіз тексту.         
  • Монолог. Діалог. Полілог.  Аналіз тексту.

Тема 9. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3 клас.

  • Текст. Структурний аналіз тексту. Інсценізація літературних творів.
  • Речення. Аналіз речення. Аналіз тексту.
  • Слово. Аналіз лексичного і граматичного значень слова. Словосполучення. Мовний аналіз тексту.
  • Звуки і букви. Правопис слів.  Аналіз тексту.
  • Мова і мовлення. Робота з текстом.

Математика

Тема 6. Величини. Взаємопов’язані величини.

  • Взаємопов’язані величини: довжина / маса / місткість / ціна об’єкта, кількість об’єктів, загальна довжина / маса / місткість / вартість. Маса. Грам. Тонна. Співвідношення між одиницями вимірювання маси (г, кг, т). Задачі з трьома взаємопов’язаними величинами. Ускладнені задачі на зведення до 1.
  • Час. Одиниці вимірювання часу: хвилина, секунда. Секундомір. Годинники (механічний:  хвилинна і секундна стрілки; електронний: показники хвилин і секунд). Співвідношення між одиницями часу (секунда, хвилина; хвилина, година; доба, рік). Покази годинника, секундоміра (початок, кінець, певний момент події, явища з точністю до хвилин; до секунд). Тривалість явищ, подій (у секундах, хвилинах; з точністю до секунд, хвилин). Циферблат з римськими числами
  • . Відстань і шлях.Швидкістьоб’єктів у прямолінійному рівномірному русі. Одиниці вимірювання швидкості – м/с, м/хв, км/год. Спідометр. Формула шляху: s= v· t. Взаємозв’язок між шляхом, швидкістю і часом (s= v· t; v=s׃t; t=s׃v). Дослідження залежності між швидкістю об’єкта, часом і пройденим шляхом при рівномірному прямолінійному русі.
  • Вартість і ціна. Формула вартості: В = Ц · К. Взаємозв’язок між ціною, кількістю, вартістю (В = Ц · К;  Ц = В : К; К = В : Ц). Відношення між трьома взаємопов’язаними величинами і між множниками та добутком. Дослідження залежності між цими величинами.

Тема 7. Усне позатабличне множення і ділення в межах 1000.

  • Множення і ділення на 0, 1, 10, 100 в межах 1000. Запис розрядних чисел у вигляді добутку. Задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношення.
  • Множення розрядного числа на одноцифрове / розрядне двоцифрове / розрядне трицифрове число в межах 1000. Ділення круглого / розрядного дво- трицифрового числа на розрядне в межах 1000.
  •  Ділення з остачею. Остача і дільник. Ділення націло і ділення з остачею. Задачі, обернені до задач на знаходження суми / різниці двох добутків / часток.
  •  Множення суми на число (розподільний закон множення відносно додавання).
  • Множення двоцифрового і трицифрового круглого числа на одноцифрове. Множення одноцифрового числа на двоцифрове і кругле трицифрове. Задачі на знаходження чисел за їх сумою та різницею.
  • Множення суми на число. Множення числа на добуток чисел. Множення двоцифрового і трицифрового круглого числа на одноцифрове. Множення одноцифрового числа на двоцифрове і кругле трицифрове. Задачі на знаходження чисел за їх сумою та різницею.
  • Ділення суми на число.  Ділення добутку на число. Ділення числа на добуток. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Подільність числа. Дільники і кратні чисел. Ознаки подільності на 2; 5; 10.
  • Ділення двоцифрового числа на двоцифрове число. Задачі на подвійне зведення до 1.
  • Множення чисел на 5; 50; 25; 9; 99; 11.

 Тема 8.  Дроби. Мішане число.

  • Знаходження числа за числовим значенням його дробу. Задачі на знаходження числа за значенням його дробу.
  • Складені задачі, розв’язання яких містить дію знаходження дробу від числа і числа за значенням його дробу.
  • Дроби, які дорівнюють 1. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками.
  • Чисельники і знаменники рівних дробів.
  • Правильні й неправильні дроби. Мішане число. Порівняння мішаних чисел. Числовий ряд з цілими числами та дробами.
  • Дріб. Мішане число. Порівняння дробів / мішаних чисел. Числовий ряд з цілими числами та дробами. Додавання і віднімання дробів.

 Тема 9. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3 клас.

  • Геометричні фігури: 2D- і 3D-фігури (многокутники і многогранники).  Властивості геометричних фігур. Правильні многокутники. Периметр многокутників. Площа прямокутника і квадрата.
  • Числа в межах 1000 та арифметичні дії з ними. Взаємозв’язок додавання і віднімання. Способи усного додавання і віднімання. Зручні і розрядні доданки. Округлення чисел. Письмове додавання і віднімання.
  • Величини. Арифметичні дії з іменованими числами. Маса. Місткість. Вартість. Взаємопов’язані величини.
  • Числові і буквені вирази. Порядок виконання дій у виразах.
  • Числові і буквені вирази. Рівності і нерівності. Рівняння.
  • Задача. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох з них; двох чисел за їх сумою та різницею.
  • Задача. Задачі про рух об’єктів / рух одного об’єкта у випадках зміни швидкості, часу руху.

Всесвіт

    Тема 5. Жива природа. Організми: тварини.

  • Тварини – організми. Системи органів тварин та їх значення для життя.
  • Система дихання тварин. Кровоносна система тварин. Практична робота. Розпізнавання тварин за органами дихання: шкіра, зябра, легені. Розпізнавання тепло- й холоднокровних тварин.
  • Травна система тварин.  Живлення тварин. Рослиноїдні, твариноїдні / хижі і всеїдні тварини. Анабіоз у тварин. Міграція тварин. Практична робота. Розпізнавання за зовнішнім виглядом тварин з різним способом живлення і пристосування тварин до захисту від хижаків, що впадають в анабіоз, осілих, кочових і перелітних птахів (за атласом, набором світлин, відеорядом).
  • Розмноження тварин: відкладання яєць, метання ікри, народження живих дитинчат. Піклування про потомство. Вигодовування потомства звірами (ссавцями).
  • Тварини природних зон України. Значення тварин для живої природи. Охорона тварин. Тварини, назви яких занесені до Червоної книги України.

Тема. 6. Жива природа. Організми: людина. Середовища існування.

  • Людина – організм. Системи органів людини та їх значення для її життя.
  • Опорно-рухова система людини. Органи опорно-рухової системи.
  • Система дихання людини. Органи системи дихання.
  • Кровоносна система людини. Органи кровоносної системи.
  • Травна система людини. Органи системи травлення. Практична робота. Визначення складу продуктів та термінів їх придатності за маркуванням на упаковці. Складання раціону здорового (збалансованого) харчування.
  • Нервова система. Органи чуття.
  • Людина – частина спільноти. Унікальність людини. Національність і громадянство. Вияви характеру. Почуття, емоції.
  • Тема 7. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3 клас.
  • Об’єкти: тіла, речовини, матеріали, предмети у довкіллі. Властивості речовин, тіл. Рукотворні об’єкти довколишнього світу.
  • Нежива природа. Сонце. Земля. Рух Землі.
  • Жива природа. Бактерії і віруси. Гриби.
  • Жива природа. Людина – організм.
  • Середовища існування. Екосистеми.

 Арт-технології та інформатика (ІКТ):інформатика.

  • Тема 3. Створення випуску шкільної газети (групова робота над рубриками) / створення сторінки газети / робота з незавершеним медіатекстом (створення або редагування статті для електронної енциклопедії).
  • Види програм-текстових редакторів. Середовище текстового редактора. Практична робота. Пошук та запуск програми-текстового редактора через ярлик на Робочому столі або меню «Пуск». Відкривання текстового документу, що зберігається на носії.
  • Редагування тексту. Основні операції над готовим текстом. Закладки та цитати. Практична робота. Редагування тексту. Здійснення основних операцій над готовим текстом: переміщення, виділення, вирізання, копіювання, вставка, виділення потрібного фрагменту. Створення у готовому тексті закладок та оформлення цитат.
  • Упорядкування інформації та прості розрахунки для представлення якісних та кількісних характеристик. Таблиці, діаграми та об’єкти Smart Art у середовищі текстового редактора.
  • Десятипальцевий метод набору тексту.Практична робота. Вправляння у розташуванні пальців на клавіатурі при використанні десятипальцевого методу набору тексту. Набір окремих символів кирилицею та латиницею за десятипальцевим методом у середовищі клавіатурного тренажера.

Тема 4. Створення простої анімаційної історії у середовищі програмування.

  • Алгоритми послідовності.Практична робота. Побудова та виконання алгоритмів послідовності у середовищі програмування. Збереження створеного проєкту на комп’ютері.
  • Алгоритми розгалуження. Практична робота. Запуск збереженого проєкту. Додавання нових виконавців та зміна образів. Побудова та виконання алгоритмів розгалуження у середовищі програмування.
  • Створення простої анімаційної історії / проєкту у середовищі програмування.
  • Алгоритми з циклами / повторенняПрактична робота. Оформлення сцени. Додавання звуків. Побудова та виконання алгоритмів з циклами / повторення у середовищі програмування.
  • Алгоритми з циклами з розгалуженням. Створення нових виконавців в графічному редакторі середовища програмування.Практична робота. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування. Створення нових виконавців в графічному редакторі середовища програмування.

Арт-технології та інформатика (ІКТ): Handmadе-мистецтво.

Тема. 4. Про що розповідає витвір handmade-мистецтва.

  • Ремонт одягу. Аплікація.
  • Робота з папером та різними матеріалами. Елементи графічної грамоти. Креслення та конструювання.
  • Пластичні матеріали. Ліплення.
  • Робота з волокнистими матеріалами. Вишивальниці та швачки. Найпростіші види швів. Шов «вперед голку».

Тема 5. Як майстер дає життя використаним матеріалам.

  • Конструювання.
  • Паперопластика.
  • Папьє-маше.
  • Плетіння. Макраме.
  • Мозаїка.

Арт-технології та інформатика (ІКТ):образотворче мистецтво

Тема 3. Що і як розповідає витвір образотворчого мистецтва.   

  • Анімалістика у скульптурі. Скульптура тварини. Моделювання
  • Скульптура як вид образотворчого мистецтва. Малюнок-проєкт скульптури.
  • Графічний дизайн. Компонування стилізованих елементів зображення на площині обраного формату.
  • Графіка як вид образотворчого мистецтва. Засоби виразності графіки. Ниткографія.
  • Живопис як вид образотворчого мистецтва. Образи добра і зла в картинах художників-живописців.
  • Графіка як вид образотворчого мистецтва. Види графіки. Афіша.
  • Декоративно-ужиткове мистецтво як вид образотворчого мистецтва. Писанкарство. Види писанок. Мальованка.
  • Книжкова графіка. Лепбук.
  • Майстер декоративно-ужиткового мистецтва. Прикрашання одягу орнаментом. Українські вишиванки.

Арт-технології та інформатика (ІКТ) :Музичне мистецтво

Тема 3. Про що розповідає музика.

  • Розвиток музики. Композиторський та виконавський розвиток.
  • Інтонаційно-мелодичний розвиток музики.
  • Динамічний розвиток музики.
  • Ладовий розвиток музики. Мажор, мінор.
  • Тембровий та регістровий  розвиток музики.
  • Симфонічний розвиток музики.Симфонія.
  • Жанровий розвиток музики.

Тема 4. Якою буває музика.

  • Одночастинна форма музичного твору. Прелюдія.
  • Двохчастинна форма. Контрастність в музиці. 
  • Варіаційна форма в музиці.Тема з варіаціями.
  • Форма рондо.
  • Характер і форма музики.

Додаток 5 (6)

до наказу від 31.09.2023 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

                                                                                          _______Наталя КЛИМЧУК

Склад комісії з підготовки та оцінювання учнів 6 групи 3-Г  класу

  • Грабовська І.М. – заступник директора з навчально-виховної роботи школи І ступеня
  • Усата В.Д. – голова метод-об’єднання початкових класів
  • Кравець Л.С.- класний керівник 3-Г класу
  • Розмаріна О.А., Сарбєй Т.М.- вчителі іноземної мови (англійської)