3 група (1-Г клас)

Додаток 1(3)

до наказу від 31.09.2023 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

_______Наталя КЛИМЧУК

Індивідуальний навчальний план

початкової школи з українською мовою навчання, що працюють за науково-педагогічним проєктом «Росток»

3 група 1-Г клас

(Собчук Ніколь Вадимівна , Березюк Ксенія Сергіївна)

Освітні галузіНавчальні предмети 
1-Г
Мовно-літературна (українська мова та література)Українська мова7
Мовно-літературнаІноземна мова2
МатематичнаМатематика4
ПриродничаНавколишній світ  3
Громадянська та історична
Соціальна і здоров’язбережувальна, технологічна 
МистецькаМистецтво*2
Технологічна та інформатична галузі 1
ФізкультурнаФізична культура**3
Разом19+3
Додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять 
Гранично допустиме тижневе навчальне  навантаження на учня (за санітарними нормами)20
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної і варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи)22

Навчальний план розроблено відповідно до  наказу МОН України від 29.04.2021 року №483 “Про реалізацію інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Впровадження  в освітній процес педагогічної технології «Росток» в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» на травень 2021-листопад 2027 роки”, додаток 2.

Додаток 2 (3)

до наказу від 05.01.2023 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

директор закладу

                                                                                          _______Наталя КЛИМЧУК

Графік

проведення консультацій з 

учнем 1-Г класу на ІІ семестр 2023 – 2024 н.р.

№ п/пПредметТемачасДата проведення
1Інтегрований курс «Навколишній світ»Людина. Взаємозв’язок людини і природи. Охорона природи.14.0028.03.2024
 Інтегрований курс «Мистецтво»Музична мова: динаміка, темп, ритм. Кольорові відтінки. Зображення чарівного потяга за зразком.14.0029.03.2024
2Українська моваЧитання різних текстів. Робота з текстом. Аналіз звукового складу слова. Письмо букв на позначення звуків. Запис слів та речень.14.0015.02.2024
 Українська моваЗв’язок між змістом тексту і заголовком. Читання різних текстів. Робота з текстом. Позначення звуків на письмі на слух за орфографічним словником за правилом.14.0019.03.2024
 Українська мова Вправляння у виразному читанні різних текстів. Повторення опрацьованих правил. Запис слів речень текстів.14.0018.04.2024
3Фізична культураВправи для опанування навичок володіння м’ячем. Великий м’яч (елементи футболу)14.0018.03.2024
 Фізична культураІгри для активного відпочинку. Вправи з м’ячем.14.0007.05.2024
4МатематикаЗадача. Розв’язування задач. Величини, їх порівняння.14.0017.01.2024
 МатематикаРівняння. Розв’язування рівнянь.14.0027.03.2024
 МатематикаДвоцифрові числа.  14.0006.05.2024
5Іноземна мова (англійська) Кірковська С.А.Консультація з теми №1 Консультація з теми №2 Консультація з теми №38.00 8.00 8.0006.02.2024 05.03.2024 16.04.2024

Додаток 3 (3)

до наказу від 05.01.2024 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

                                                                                         ______Наталя КЛИМЧУК

Графік тематичного оцінювання за ІІ семестр учнів  3-ої групи 1-Г класу

2023 – 2024 н.р.року

з/пНазва предметаДатаЧас  Учитель, який готує завдання та проводить тематичне оцінюванняФорма контролю
1.Українська мова                          23.05.202416.05Дудіна С.Г.Узагальнення та систематизація знань
2.Іноземна мова (англійська)27.05 2024 24.05.202417.00 17.00Кірковська С.А. Масюк І.В.Узагальнення та систематизація знань
3.Фізична культура17.05 202416.45Калюта О.В.Узагальнення та систематизація знань
4.Навколишній світ22.05.202416.30Дудіна С.Г.Узагальнення та систематизація знань

Додаток 4 (3)

до наказу від 31.09.2023 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

                                                                                        _______Наталя КЛИМЧУК

Перелік вправ, завдань із навчальних предметів для проведення семестрового оцінювання 3-ої групи 1-Г клас на І семестр 2023-2024 н.р.

З української мови у 1-Г класі (ІІ семестр)

  1. Написання буквосполучень дж, дз. Читання цілими словами речень та невеликих текстів.  «Людина починається з добра».
  2. Написання слів з апострофом. Читання цілими словами речень та невеликих текстів. «Планета Земля – наш великий дім».
  3. Написання складних  з’єднань малих букв. Читання цілими словами речень та невеликих текстів.  «Краса навколишнього світу».
  4. Написання великих букв українського алфавіту. Читання цілими словами речень та невеликих текстів.  «Вода – джерело життя на землі».
  5. Написання складних  з’єднань  великих букв. Читання цілими словами речень та невеликих текстів.  «Буду я природі другом».
  6. Тверді та м’які приголосні. Позначення м’якості приголосних буквами: і, я, ю, є, ь. Читання цілими словами речень та невеликих текстів.  «Тваринний світ».
  7. Слова – назви предметів, ознак, дій.   Читання цілими словами речень та невеликих текстів.  «Наші хатні приятелі».
  8. Написання слів з подовженими м’якими приголосними та слів,  правопис яких потрібно запам’ятати. Читання цілими словами речень та невеликих текстів.  «Пори року».
  9. Види речень за інтонацією. Читання цілими словами речень та невеликих текстів. 
  10. Поняття про  текст.

З математики у 1-Г класі (ІІ семестр)

  1. Задача. Розв’язування задач.
  2. Обернена задача.
  3. Складання задач за схемою.
  4. Величини. Довжина. Сантиметр.
  5. Відрізок. Креслення.
  6. Маса. Уявлення про кілограм.
  7. Об’єм. Міра об’єму. Літр.
  8. Властивості величин.
  9. Рівняння.
  10. Десяток. Додавання і віднімання в межах десяти.
  11. Круглі числа. Назва і запис.
  12. Дециметр.
  13. Двоцифрові числа. Назва і запис.
  14. Задачі на дві дії.
  15. Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
  16. Додавання і віднімання в межах 20 з переходом через розряд.
  17. Периметр. Знаходження периметра многокутників.

З мистецтва у 1-Г класі (ІІ семестр)

1.         Святкові перетворення. «Пісня сніговиків». Малюємо кумедного сніговика. Композиція «Танок сніговиків».

2.         Радійте! Свято йде! Розучування колядок. Малювання янголятка.

3.         Мандри країною мистецтва. Зустріч з театром. Пісня «Два півники».

4.         Малюнок ляльки до казки «Лисичка, Котик і Півник».

5.         Мистецтво танцю. Чарівники балету. Пісня «Сніжинки».

6.         Балет-казка. Створення образи казкових гномів.

7.         Театр та кіно. Опера-казка (ансамбль, хор). М/ф «Колобок».

8.         Краса і здоров’я. Пісня про зарядку. Створення фруктової композиції.

9.         Великодні дива. Писанка (пісня). Створення писанки.

10.       Народні інструменти та іграшки (волинка). Ліплення з пластиліну весняної іграшки-свищика.

11.       Мистецька подорож до Європи. Італійська народна пісня «Санта Лючія». Створення українського сувеніру.

Перелік тем з  інтегрованого курсу «Інформаційна культура і технології»

на ІІ семестр 2023/2024 н.р.                                                                                                                                                                                           за посібником «Маленький трудівничок» Л.Роговської

оцінювання з інтегрованого курсу «Навколишній світ» у 1-Г класі (ІІ семестр)

1.         Наш дім, наша сім’я.

2.         Мій рідний край, моя країна.

3.         Прекрасна земля – Україна.

4.         Мова барвиста – мова багата.

5.         Сонце і небо, земля і вода

30Що таке імунітет? Основні складові здорового способу життя.
31Ось і загадка – для чого потрібна зарядка? Фізичні вправи, правила загартування. Правильна постава. Практична робота. Перевірка власної постави.
32Які є види спорту? Як заняття спортом допомагають бути здоровим? 
 Рідна природо, тобою пишаюсь!
33-34Як побудовані рослини? Будова рослин.    Дослідницький          практикум.        Рух     води      по      рослині (зафарбовування пелюсток білої георгіни тощо).
35-36Рослина і ґрунт – хороші друзі? Кімнатні рослини. Догляд за кімнатними рослинами. Дослідницький практикум. Спостереження за кімнатними рослинами. Дослідження за допомогою лупи будови квітки кімнатної рослини. Наявність, форма пилку та його функції. 
37Дослідницький практикум. Чи сплять рослини?
38-39Як відрізнити ліс від парку чи саду? Дослідницький практикум. Що буде, якщо на дереві залишаться листочки?
40Чим приваблюють квіти? Створення лепбука: Чому дарують квіти? Чи може вилікувати квітка?
41Що росте в лісі, саду та на городі? Дерева, кущі та трав’янисті рослини.
42-43Чому землю називають щедрою? Рослини городу та саду. Овочі, фрукти. Дослідницький практикум. Який овоч можна назвати головним на нашому столі?
44-45Чим нас Природа пригощає? Збір урожаю восени. Екскурсія з метою знайомства з природою в її натуральних формах.
46Чим багата кожна пора року? Ягоди, горіхи. Лікарські рослини.
47Чим багата кожна пора року? Гриби їстівні та отруйні.
48Чим багата кожна пора року? Осінь красна хлібом.
49-50Що таке натюрморт? Створення інтелект-карти «Рослини».
51-52Хто живе у акваріумі? Створення лепбука: – Акваріум. Про що розмовляють риби?
53Дослідницький практикум. Чи дихають повітрям риби?
54-55Хто живе поруч з нами? Тварини живого куточка. Екскурсія до шкільного живого куточку.
56Хто живе поруч з нами? Домашні улюбленці.
57-58Хто такі дикі тварини? Дослідницький практикум. Як жили б тварини, якби не було зими? Чи можна приручити дику тварину?
59Хто такі свійські тварини?
60Чому тварини нас навчають? Основні групи тварин (комахи, риби, птахи, звірі).
61Дослідницький практикум. Чи спілкуються між собою тварини?
62Хто вони – діти райдуги? Птахи – вісники радості. Птахи співочі та ті, що плавають. Свійські та дикі птахи.
63Дослідницький практикум.  Для кого птахи співають свої пісні?  Які домівки бувають у птахів? Чи всі птахи літають?
64Хто живе поруч з нами? Створення інтелект-карти «Тварини».
65Практична робота. Виготовлення годівничок для птахів, що залишаються зимувати в Україні (з використаної тари для харчових продуктів).
66Доповнення інтерактивного стенду «Осінні зміни в природі» інформацією у вигляді творчих робіт, поробок і т. п.
   Наш дім, наша сім’я
67Яка чудова в нас родина. Чому люди стають рідними? Поняття: «родина», «сім’я», «родичі».
68Що поєднує людей у сім’ї?
69Чи зберігаємо ми родинні традиції? Моя родина – частина мого народу. Родинні реліквії та архіви.
70-71Які є твої домашні обов’язки? Виховання поваги, шанобливого ставлення до сім’ї, до рідних. Поняття «оселя», «корисні речі в нашій оселі» Ознайомлення учнів з домашніми обов’язками та правилами поведінки вдома.
72Допомога батькам по господарству. Повага до старших, взаєморозуміння та взаємодопомога. Ритм життя в родині – основа здорового способу життя. Правильне харчування.
 Захист проектів «Мої власні відкриття»: – За що можна подякувати своїй родині? – «Старий альбом» – «Сімейне коло».

                                   З англійської мови у 1-Г класі (ІІ семестр)

  1. Нумо допомагати тваринам! (Cat, dog, rabbit, guinea pig, mouse, parrot, tortoise, snake, fish, spider).
  2. Цікава знахідка. (What are these? They are cats. What’s this? It’s a rabbit).
  3. Яка симпатична черепашка (Описові прикметники. Tail, fur, teeth, feather, shell, wings).
  4. Це мій домашній улюбленець (Закріплення вивчених граматичних структур: It’s got…Is it a…?)
  5. Нумо малювати своїх домашніх улюбленців (It’s a …It’s got…)
  6. В тебе є домашній улюбленець? (I’ve got…. What about you? Вимова звуків /е/,/о/).
  7. Свята Великобританії (Fireworks, rocket, night, moon, November, gloves, sparkler, bonfire).
  8. Тематика ситуативного спілкування: овочі, фрукти, злаки. Продукти харчування. Правильне харчування (Apple, orange, banana, tomato, carrot, potato, beans, peas, rice, pasta).
  9. На нашому городі росте багато овочів (I like…I don’t like…)
  10. Тобі смакують яблука? (Chicken, water, juice, bread, milk, fish, eggs, cheese, Do you like cheese? Yes, I do. No, I don’t).
  11. Нумо смажити млинці (Pancakes, chocolate, favourite).
  12. Мої улюблені млинці (This is…I like it with…).
  13. Я зголоднів. Можна мені яблуко? (Can I have some…? Here you are. Вимова звуків /k/,/g/,/dƷ/).
  14. Опиши свого товариша (Tall, short, young, old, ugly, beautiful, He’s tall. She’s young. It’s beautiful).
  15. Які рослини можна їсти? (Rice, olive oil, bread, strawberry jam, orange juice).
  16. Яка сьогодні погода? (Sunny, cloudy, rainy, windy, foggy, stormy, snowy, hot, cold).
  17. Непередбачувані погодні умови (What’s the weather like? It’s cloudy).
  18. Який одяг ти носиш влітку? (T-shirt, skirt, shorts, shoes, sweater, coat, trousers, boots, I’m wearing…).
  19. Розкажи мені про погоду (Закріплення граматичних структур: It’s a… This is…It’s in winter/summer).
  20. Одягайся по погоді (It’s cold/hot/ rainy/ sunny/snowy. Вимова звуку /ʌ/).
  21. Хто є вдома? (Flat, house, hall, kitchen, living room, bedroom, bathroom, attic, garden, garage).
  22. Допомагати вдома – це завжди гарна ідея (Tidy up, make the bed, feed the cat, clean the floor, lay the table, wash the car)
  23. Незвичні будинки (Tent, cave, bed, boat, dining room).
  24. Незвичні будинки в нашому місті (This is…It’s in…This is the…Вимова звуків /l/, /r/).
  25. Запрошую тебе на фестиваль повітряних зміїв (Kite, bird, fish, horse, string, sky, tail, teddy).
  26. Нумо гратися на вулиці (Walk, run, jump, skip, climb, swim, ride a bike, fly a kite, play football, play baseball).
  27. Я вмію співати та танцювати (Sing, play the guitar, dance, paint, draw, take photos).
  28. Я вмію грати на гітарі, а ти? (Can you…? Yes, I can. No, I can’t).
  29. Ходімо на прогулянку в парку (Let’s go to… Let’s ride our bikes. Вимова звуків /k/,/w/
  30. Мені подобається грати в теніс (Play hockey, play badminton, paly tennis, play football, play table tennis, ride a bike, play baseball, fly a kite).
  31. Які плани на сьогодні? (Do you enjoy…?)
  32. Класний відпочинок на пляжі (Sand, shells, beach, starfish, sea, crab, rock pool).

Додаток 5 (3)

до наказу від 31.09.2023 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

                                                                                          _______Наталя КЛИМЧУК

Склад комісії з підготовки та оцінювання учнів 3-ої групи 1-их класів 

  • Грабовська І.М. – заступник директора з навчально-виховної роботи школи І ступеня
  • Усата В.Д. – голова метод-об’єднання початкових класів
  • Дудіна С.Г.– класний керівник;
  • Калюта О.В. – вчитель фізичної культури;
  • Кірковська С.А.,– вчитель іноземної (англійської мови);