11 група (5-В, 5-Г, 5-Є класи )

Додаток 1 (11)

до наказу від 31.09.2023 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

_______Наталя КЛИМЧУК

                                   Індивідуальний навчальний план

11 групи 5-В, 5-Г, 5-Є класи (Федоренко Марія Владиславівна, Блащук Марія Сергіїна, Іванюк Аліса Олександрівна, Оверковська Вероніка Костянтинівна, Задерей Роман Володимирович, Ганзій Максим Юрійович)

Освітні галузіПредметиКількість годин на тиждень у 5-их класах
5-Б5-В5-Г5-Д5-Є  
Мовно-літературнаУкраїнська мова44444
Українська література22222
Зарубіжна література1,51,51,51,51,5
Іноземна мова ( англійська)3,5+0,53,5+0,53,5+0,53,5+0,53,5+0,5
МатематичнаМатематика55555
ПриродничаІнтегрований курс “Довкілля”22222
Соціальна і здоров’язбережувальнаІнтегрований курс “Здоров’я, безпека та добробут”11111
Етика0,50,50,50,50,5
Громадянська та історичнаВступ до історії України та громадянської освіти11111
МистецькаМузичне мистецтво11111
Образотворче мистецтво11111
ІнформатичнаІнформатика11111
ТехнологічнаТехнології11111
Фізична культураФізична культура33333
Міжгалузеві інтегровані курсиSTEM+1+1+1+1+1
Разом26+326+326+326+326+3
Гранично допустиме навчальне навантаження2626262626
Всього ( без поділу на групи)2929292929

Навчальний план розроблено відповідно до наказу МОН України від 19.02.2021 року №235 «Про затвердження типової освітньої програми для класів закладів загальної середньої освіти», додатка 3.

Додаток 2 (11)

до наказу від 05.01.2024 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

директор закладу                                                                                          _______Наталя КЛИМЧУК

Графік проведення консультацій для учнів 5-В, 5-Г, 5-Є класів 

 на 2023-2024 навчальний рік

1Інтегрований курс Пізнаємо природуКонсультація №1 Різноманітність водоростей, вищих спорових, насінних рослини    13.03. 202413.45Поважук Я.В.
 Інтегрований курс Пізнаємо природуКонсультація №2 Нервова система та органи чуття людини.01.05. 202413.30Поважук Я.В
2Зарубіжна література1 «Світ творчої уваги» 2.«У вирі захопливих пригод» У світі природи08.05 06.03.14.40   11.30Вермінська В.В Понєдєльнік О.П.
 Зарубіжна літератураУ світі дитинства22.0511.30Понєдєльнік О.П.
3Фізична культураКонсультація з теми №1 Футбол   Консультація з теми № 2  Бадмінтон20.0511:50Ткач І. Д.
 Фізична культураКонсультація з  теми № 3 Баскетбол20.05 19.0211:50 10.25Ткач І. Д. Калюта О.В.
4Образотворче мистецтвоКонсультація з теми № 3 Сценічні та візуальні мистецтва.19.0410:00Мельничук ОМ.
5Українська моваКонсультація з теми №1  13.03 05.03 15.0309.00-09.00-09.00Коваль Т.М. АлмазоваО.Л. ЄмельяненкоА
 Українська моваКонсультація з теми №2  13.05 30.04 13.0509.00 08.55 08.55Коваль Т.М. АлмазоваО.Л. ЄмельяненкоА.І.
6.Українська літератураКонсультація з тем №1-3)14.05 13.05 15.0511.50 10.45 08.50Коваль Т.М. Алмазова О.Л. Ємельяненко А.І.  
7МатематикаПовторення вивченого за 5 клас10.0510.45Мазур  К.М.
8.Технології1 Проект «Лялька-мотанка». 2.Проект«Гарячібутерброди». 1.Проект «Обладнання та пристосування для навчальних кабінетів». 2Технологія побутової діяльностіта самообслуговування.29.04.24       02.05.24  10.45     09.00Бондар О.М.       Ожаровський В.В.
9.Вступ до історії України та громадянської освітиКонсультація з теми № 3,4 Історична наука й історична пам’ять Розвиток людства упродовж історії22.0417.30Омельчук С.С.   Іщук В.С.
10.Інтегрований курс «Здоров’я, безпека та добробут»»Консультація з тем № 6-13 з дисципліни здоров’я, безпека та добробут.24. 03. 2411:00Лозова В. В.
11ЕтикаКонсультація №316.02.24 24.05.2416.30 16.30Бондарева М.А.
 ЕтикаСпілкування у житті людини19.05.2416.30Бондарева М.А.
12Музичне мистецтвоКонсультація з теми №3 Сценічні мистецтва05.03.2412.45Костюк Л.О.
 Музичне мистецтвоКонсультація з теми №4 Візуальні мистецтва07.05.2412.45Костюк Л.О.
13ІнформатикаКонсультація з тем14.04.2417.30Прозорна А.В.
 ІнформатикаКонсультація з тем06.05.2417.30Прозорна А.В.
14STEMКонсультація з теми №3 Консультація з теми №430.04.2415.30Іванова М.Б.
15Іноземна мова (англійська)Love to learn The music of life Love to Learn. The Music of life.17.03 19.0213.00Марієчко А. А. Заверюха Т.М.
 Іноземна мова (англійська)A Question of Sport .The Time Machine14.05 22.0413.00Марієчко А. А. Заверюха Т.М.

Додаток 3 (11)

до наказу від 05.01.2024 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

                                                                                         _______Наталя КЛИМЧУК

Графік тематичного оцінювання за ІІ семестр учнів  11-ої групи 5-В, 5-Є, 5-Г класів  2023 – 2024 н.р.

.

№ з/пНазва предметаДатаЧасУчитель який готує завдання та приводить тематичне оцінюванняФорма контролю
1Інтегрований курс «Пізнаємо природу»21.03.24 09.05.2412:00 15:00Поважук Я.В.  Перевірка знань , виконання тестів Підсумкова   перевірка
2Технології06.0510.45Бондар О.М.Тестування
 Технології06.0510.45Ожаровський В.В.Тестування
3Зарубіжна література10.05 13.0514.40 11.30Вермінська В.В. Понєдєльнік О.П.Контрольна робота Тестування №1
4Іноземна мова (англійська)21.05 12.02 15.0411.50 13.00Марієчко А.А. Заверюха Т.М.Тестування (тема №4, 5, 6, 7)
5.Інтегрований курс «Здоров’я, безпека та добробут»24.0311.00Лозова В.В.Тестування
6.Фізична культура24.0516.25Ткач І.Д.Тестування 1,2,3
7Українська мова20.03 20.05 12.03 07.05 20.03 22:0509:00 09:00 09:00 09:00 08:55 08:55Коваль Т.М.   Алмазова О.Л.   Ємельяненко А.І.Тестування1,2  
8.Українська література21.05 14.05 17.0511:50 09:00 08:55Коваль Т.М. Алмазова О.Л. Ємельяненко А.І..М.Тестування(тема№1-3)  
9.Математика17.0511.05Мазур К.М.Контрольна робота
10.Етика19.02. 27.0516.30 16.30Бондарева М.А.Тестування
11STEM14.0515.30Іванова М.Б.Контрольна робота (тема №3)
12Інформатика07.0516.35Прозорна А.В.Контрольне тестування
13Образотворче мистецтво19.0410.00Мельничук О.М.Тестування
14Музичне мистецтво14.0512.45Костюк Л.О.Тестування
15Вступ до історії України та громадянської освіти22.0417.30Іщук В. С. Омельчук С. С.  Контрольна робота (тема№3-4)  

Додаток 4 (11)

до наказу від 05.01.2024 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

                                                                                         _______Наталя КЛИМЧУК

Перелік вправ, завдань із навчальних предметів для проведення семестрового оцінювання 11-ої групи 5-В, 5-Г, 5-Є класів на ІІ семестр 2023-2024 н.р.

З української мови у 5 класі (ІІ семестр) 2023-2024 н. р.

Тема №1. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків.

Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-. Уживання м’якого знака. Апостроф. Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв.

Тема №2.Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог.

З української літератури у 5 класі (ІІ семестр)

Тема№1. Музика поетичного слова.

  • Тараса Шевченка «За сонцем хмаронька пливе…», «Садок вишневий коло хати…».
  • Павла Тичини «Не бував ти у наших краях!», «Гаї шумлять…»
  • Євгена Гуцала «Зірка», «Чарівники».
  • Максима Рильського «Дощ», «Осінь – маляр із палітрою пишною…».
  • Миколи Вінграновського «Бабунин дощ», «Сама собою річка ця тече…».

Тема №2,3.   Книжка вчить, як на світі жить.

  • «Повість минулих літ» – найдавніший літопис нашого народу.
  • Казкові й історичні мотиви літописних сюжетів. «Три брати – Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь», «Про княгиню Ольгу».
  • Зірка Мензатюк. «Таємниця козацької шаблі» (скорочено).
  • Олександр Олесь «Заспів», «Україна в старовину».
  • Зображення походу князя Олега на Царгород в історичній поемі  Олександра Олеся  «Похід на Царгород».
  • Розповідь про правління князя Ярослава у поемі О.Олеся «Ярослав Мудрий».
  • Іван Нечуй-Левицький  «Запорожці».
  • Протистояння добра і зла в оповіданні Євгена Гуцала «Лось».
  • Володимир Винниченко «Федько-халамидник».
  • Неповторність і багатство внутрішнього світу людини в оповіданні Григора Тютюнника «Дивак».
  • Галини Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії».
  • Всеволод Нестайко  «Чарівний талісман».
  • Дмитро Красицький «Дитинство Тараса».
  • Анна Багряна «Маленька Ляпутета».

З технологій у 5 класі ( IІ семестр )

Тема № 1 Проект «Панно».

Тема № 2 Проект «Гарячі бутерброди».

 З  зарубіжної літератури  у 5  класі (ІІ семестр)

  1.  «Світ творчої уваги»
  2. «У вирі захопливих пригод»
  3. У світі природи
  4. Рекомендована література до прочитання.

Ернест Сетон Томпсон оповідання– «Лобо»

  • Роберт Бернс вірш «Моєсерце в верховині»
  • Джон Кітс «Про коника та цвіркуна».
  • Генріх Гейне. «Задзвениізглибини».
  • Лейб Квітко – «Жук».
  • Перец Маркіш -«Врожай».

З інтегрованого курсу Пізнаєм природу  «Моя планета ЗЕМЛЯ»

  1. Розподіл води на поверхні Землі. Колообіг води в природі. Значення води для життя на Землі
  2. Дослідження океанів і морів
  3. Води суходолу: річки й озера своєї місцевості, України, світу
  4. Робота води в природі.
  5. Охорона водойм. Самоочищення води в природі
  6. Склад і властивості повітря.
  7. Види опадів. Клімат. Повітря і погода. Прогноз погоди
  8. Вплив погоди на життя, здоров’я та господарську діяльність людини. Небезпечні погодні явища
  9. Значення та охорона повітря. Земля – унікальні планета
  10. Світ живих організмів (на прикладі представників основних груп живої природи. Рівні організації життя).
  11. Будова, різноманітність та функціонування клітин (на прикладах клітин рослин, тварин, грибів, бактерій).
  12. Будова, різноманітність та функціонування клітин.
  13. Бактерії, поширення та особливості життєдіяльності. Хвороботворні бактерії.
  14. Корисні бактерії в організмі людини. Використання бактерій людиною.
  15. Віруси, особливості їхньої будови, як взаємодіють з клітиною та розмножуються в ній. Роль вірусів. Профілактика вірусних захворювань людини.
  16. Особливості будови й життєдіяльності грибів.
  17. Різноманітність грибів, їхнє значення в природі і для людини.
  18. Особливості будови й життєдіяльності лишайників.
  19. Різноманітність лишайників, їхнє значення в природі і для людини
  20. Різноманітність водоростей, вищих спорових, насінних рослини
  21. Рослини навколо нас, їхнє пристосування до умов середовища
  22. Розпізнаємо рослини своєї місцевості.
  23. Догляд і розмноження кімнатних та городніх рослин
  24. Тварини та їхня пристосованість до умов життя.
  25. Роль тварин у природі та для людини.
  26. Збереження різноманіття тваринного світу.
  27. Системи органів людини та їхня взаємодія.
  28. Опорно-рухова система організму людини.
  29. Кровоносна та дихальна система організму людини.
  30. Травна система організму людини.
  31. Видільна система та шкіра людини.
  32. Нервова система та органи чуття людини.
  33. Навички, що сприяють збереженню здоров’я людини. Здорове харчування.
  34. Фізична активність. Режим дня і сну.
  35. Емоції, стрес і здоров’я.
  36. Діяльність людини та довкілля.
  37. Забруднення повітря, води, ґрунтів; застосування хімічних засобів захисту рослин і здоров’я людини.
  38. Збереження біорізноманіття України
  39. Інвазійні        види   та їхній вплив на біорізноманіття.
  40. Зв’язок людини з природою. Людина та природа у творчості українських та світових митців.

З Вступу до історії України та громадянської освіти

Тема № 3.

Історична наука й історична пам’ять

Тема № 4.

Розвиток людства упродовж історії

                                 Із  міжгалузевого курсу STEM

Тема 3. Модуль 3. Людина – техніка. Тема «Сила – це сила!». Модуль 4. Людина – образ. Тема «Намалюю тобі Сонце. Промінь і світло.».  Модуль 5. Людина – знак. Тема «Під знаком STEM».  

1. Взаємодія тіл. Сили у природі. Сили у природі та техніці. Сили гравітації, пружності, тертя, електромагнітні сили.

2. Прості машини та механізми. Явища та процеси, на яких базується робота простих машин.

3. Світло. Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів.

4. Фотографія – мистецтво світла. Світлина як жанр мистецтва.

5. Графічні знакові системи. Геральдична символіка. Герб мого регіону. Герб міста/селища. Мій сімейний герб.

З дисципліни здоров’я, безпека та добробут

6.    Складники здоров’я та їх взаємозв’язок. Здоровий спосіб життя.

7.    Фізичний розвиток тіла. Особиста гігієна. Поширення захворювань.

8.    Активний відпочинок підлітків у різні пори року та правила безпеки.

9.    Особистий добробут. Добробут родини. Сімейний бюджет: співвідношення доходів та витрат.

10.  Фінансові ресурси родини та їх ощадливе використання. Доброчинність.

11.  Моє майбутнє: мрії, планування та досягнення мети.

12.  Спілкування з дорослими та взаємоповага в родині. Спілкування з однолітками. Протидія проявам тиску, агресії, маніпуляції і неповаги щодо себе та інших осіб.

13.  Я в команді. Спільна діяльність у групі для досягнення результату.

З іноземної мови (англійська)

Тема № 4.  Love to learn

Тематика ситуативного спілкування: Шкільне життя

Ключові компетентності: оцінювати власні навчальні досягнення.

Тема № 5.  The music of life

Тематика ситуативного спілкування: Музика

Ключові компетентності: засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх.

Тема № 6. A question of sport

Тематика ситуативного спілкування: Спорт

Ключові компетентності: пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови.

Тема № 7. The time machine.

Тематика ситуативного спілкування: Науковий прогрес.

Ключові компетентності: описувати природні явища, технології, аналізувати та оцінювати їх роль у життєдіяльності людини.

З математики ( ІІ семестр).                     

Тема 1.Правильні і неправильні дроби.                                                                                                       

Тема 2. Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.                                   

Тема 3. Додавання і віднімання десяткових дробів.                                                                                    

 Тема 4. Множення і ділення десяткових дробів.                                                                                        

З музичного мистецтва у 5 класі ( IІ семестр )

Тема № 3 Сценічні мистецтва

Тема № 4 Візуальні мистецтва

З образотворчого мистецтва

Тема №3: Сценіні та візуальні  мистецтва.

З інформатики

Тема № 4

– Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.

– Базові алгоритмічні структури. Лінійні алгоритми. Алгоритми з розгалуженням. Алгоритми з повторенням (цикл)

– Виконання проектів із використанням алгоритмів з розгалуженням. Цикл з передумовою та післяумовою.

Тема № 5

– Виконання проєкту.

– Презентація проєкту.

З фізичної культури 

Тема № 1

Футбол:

Правила гри.

Тема № 2

Бадмінтон:

-Історія бадмінтону.

-Привила гри.

Тема № 3

Баскетбол:

-Історія баскетболу.

-Привила гри.

Додаток 5 (11)

до наказу від 05.01.2024 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

                                                                                          _______Наталя КЛИМЧУК

Склад комісії з підготовки та оцінювання учнів 11 групи 5-их класів

  • Грабовська І.М. – заступник директора з навчально-виховної роботи школи І ступеня
  • Марієчко А.А., Заверюха Т.М.- вчителі іноземної мови
  • Алмазова О.Л- вчитель української мови і літератури
  • Ємельяненко А.І.-вчитель  української мови і літератури
  • Ковадь Т.М.- вчитель української мови і літератури
  • Поважук Я.В.- вчитель предмету «Пізнаємо природу»
  • Лозова В.В. – вчитель інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»»
    • Вермінська В.В., Понєдєльнік О.П – учителі зарубіжної літератури
    • Іщук В.С. – учитель історії
    • Костюк Л.О. – учитель музичного мистецтва
    • Мельничук О. М. – учитель образотворчого мистецтва
    • Мазур К.М. – учитель математики
    • Лозова В.В.. – учитель ІК «Пізнаємо природу» та ІК «Здоровя, безпека, добробут»
    • Ткач І.Д. Калюта О.В.. – учителі фізичної культури
    • Прозорна А.В. – учитель інформатики
    • Ожаровський В.В.. Бондар О.М.. – учителі технології
    • Бондарева М.А. – учитель етики
    • Іванова М.Б.- учитель STEM
    • Іщук В.С. , Омельчук С.С.-учителі предмету «Вступ до історії України та громадянської освіти»