10 група (5-А клас)

Додаток 1 (10)

до наказу від 31.09.2023 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

_______Наталя КЛИМЧУК

Індивідуальний навчальний план

10 групи 5-А клас (Яковишина Олександра Михайлівна)

який працює за науково-педагогічним проєктом «Інтелект України»

комунального закладу «Вінницька гімназія №24»

Освітні галузіПредметиКількість годин на тиждень у 5-их класах
5-А
Мовно-літературнаУкраїнська мова4
Українська література2
Зарубіжна література1,5
Іноземна мова ( англійська)5
МатематичнаМатематика6
ПриродничаПізнаємо природу. Моя планета Земля2
Пізнаємо природу. Твої фізичні відкриття1
Соціальна і здоров’язбережувальнаНавчаємось разом1
Громадянська та історичнаУкраїна і світ: вступ до історії та громадянської освіти1,5
МистецькаМистецтво1
ІнформатичнаІнформатика1
ТехнологічнаТехнології1
Фізична культураФізична культура3
Разом27+3
Додатковий час на предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації
Гранично допустиме навчальне навантаження27
Всього ( без поділу на групи)30

Навчальний план розроблено відповідно до Освітньої програми базової школи науково-педагогічного проєкту «Інтелект України» ( Адаптаційний період (5-6-ті класи), розробленої на основі Державногго стандарту базової середньої освіти, затвердженого Постановою КМУ від 30,09.2020р. № 898.

Додаток 2 (10)

                                                                           до наказу від 05.01.2024 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

директор закладу                                                                                          _______Наталя КЛИМЧУК

Графік проведення консультацій

для учня 5-А класу  Яковишина Олександра

на ІІ семестр 2023-2024 н.р.

Назва предметаТемаДатаЧасУчитель
1Пізнаємо природу. Моя планета Земля.Консультація №1 Різноманітність водоростей, вищих спорових, насінних рослини13.03. 202410:35Поважук Я.В
 Пізнаємо природу. Моя планета Земля.Консультація №2 Нервова система та органи чуття людини.01.05. 202413:10Поважук Я.В
2Зарубіжна література1 «Світ творчої уваги» 2.«У вирі захопливих пригод»08.0514.40Вермінська В.В
3Фізична культураКонсультація з теми №1 Футбол  20.0511:50Ткач І. Д.
 Фізична культураКонсультація з теми № 2  Бадмінтон20.0511:50Ткач І. Д.
 Фізична культураКонсультація з  теми № 3 Баскетбол20.0511:50Ткач І. Д.
4МистецтвоКонсультація з теми № 3 Сценічні та візуальні мистецтва.19.049:00Мельничук ОМ.
5Українська моваКонсультація з теми №105.0313.40Прушковська Т.М.
 Українська моваКонсультація з теми №230.0413.40Прушковська Т.М.
6МатематикаКонсультація з тем №4,5,617.0517.30Прозорна А.В.
7.ТехнологіїТема № 1 Проект «Лялька-мотанка». Тема № 2 Проект «Гарячі бутерброди».29.04.10.45Бондар О.М.
 ТехнологіїТема № 1 Проект «Обладнання та пристосування для навчальних кабінетів». Тема № 2 Технологія побутової діяльності та самообслуговування.02.05.9.00ОжаровськийВ.В.
8.Україна і світ: вступ до історії та громадянської освітиКонсультація з теми № 2 «Історична пам’ять і пам’ятки» Консультація з теми № 3 «Людина як дійова особа історії»12.03     07.0515.40Омельчук С.С.
9.ІнформатикаКонсультація з тем Консультація з тем16.04 06.0517.30Прозорна А.В.

                                                                                                                Додаток 3 (10)

до наказу від 05.01.2024 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

                                                                                        _______Наталя КЛИМЧУК

Графік тематичного оцінювання за ІІ семестр учнів  10-ої групи 5-А  класу

2023 – 2024 н.р.

№ з/пНазва предметаДатаЧасУчитель який готує завдання та приводить тематичне оцінюванняФорма контролю
1Пізнаємо природу.Моя планета Земля21.0314.00Поважук Я.В  Перевірка знань , виконання тестів
 Пізнаємо природу.Моя планета Земля09.0514.00Поважук Я.ВПідсумкова   перевірка
2.Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти19.03 14.0515.40Омельчук С.С.Контрольна робота (тема№2,3)
3Зарубіжна література10.05.14.40Вермінська В.В.Контрольна робота (тема №1)
 4.Іноземна мова (англійська)21.0511.50Марієчко А.А.Тестування (тема №5, 6, 7, 8, 9)
 Мистецтво12.04 14.0509.00 12.45Мельничук  О.М. Костюк Л.О.Тестування
 Фізична культура24.0516.25Ткач І.Д.Тестування №1-3
 Українська мова15.0509.50  Прушковська Т.А.Тестування
 Українська література08.0512.45Прушковська Т.А.Тестування
 Математика24.0516.35Прозорна А.В.Контрольна робота за семестр
 Технології06.0510.00 10.45Бондар О.М. Ожаровський В.В.Комплексний тест з теми №1 та №2
 Інформатика07.0516.30Прозорна А.В.Контрольне тестування
 Здоров’я, безпека та добробут17.0311.00Лозова В.В.Контрольна робота (Теми №6-13)
 Пізнаємо природу.Твої фізичні відкриття.02.0515.40Богачук Н.А.Підсумкова контрольна робота
 Навчаємося разом03.0512.00Лозова В.В.Контрольна робота (Теми №1-6)

                                                                                                                            Додаток 4 (10)

до наказу від 31.09.2023 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

                                                                                          _______Наталя КЛИМЧУК

Перелік вправ, завдань із навчальних предметів для проведення семестрового оцінювання 10-ої групи 5-А класу на ІІ семестр 2023-2024 н.р.

Пізнаємо природу «Моя планета Земля»

  1. Країни Східної Азії. Середовище життя. Екологічні чинники. Екосистеми
  2. Країни Східної Азії. Середовище життя. Екологічні чинники. Екосистеми
  3. Країни Східної Азії. Середовище життя. Екологічні чинники. Екосистеми
  4. Країни Східної Азії. Середовище життя. Екологічні чинники. Екосистеми
  5. Країни Східної Азії. Середовище життя. Екологічні чинники. Екосистеми
  6. Країни Західної Азії. Будова Землі. Літосфера. Ґрунт. Ґрунтове середовище існування. Пристосування організмів до життя в ґрунтовому середовищі
  7. Країни Західної Азії. Будова Землі. Літосфера. Ґрунт. Ґрунтове середовище існування. Пристосування організмів до життя в ґрунтовому середовищі
  8. Країни Західної Азії. Будова Землі. Літосфера. Ґрунт. Ґрунтове середовище існування. Пристосування організмів до життя в ґрунтовому середовищі
  9. Країни Західної Азії. Будова Землі. Літосфера. Ґрунт. Ґрунтове середовище існування. Пристосування організмів до життя в ґрунтовому середовищі
  10. Країни Західної Азії. Будова Землі. Літосфера. Ґрунт. Ґрунтове середовище існування. Пристосування організмів до життя в ґрунтовому середовищі
  11. Країни Західної Азії. Гідросфера — водна оболонка Землі.
  12. Країни Західної Азії. Гідросфера — водна оболонка Землі. Водне середовище існування. Пристосування організмів до життя у водному середовищі
  13. Країни Західної Азії. Гідросфера — водна оболонка Землі. Водне середовище існування. Пристосування організмів до життя у водному середовищі
  14. Країни Західної Азії. Гідросфера — водна оболонка Землі. Водне середовище існування. Пристосування організмів до життя у водному середовищі
  15. Країни Західної Азії. Гідросфера — водна оболонка Землі. Водне середовище існування. Пристосування організмів до життя у водному середовищі
  16. Країни Західної Азії. Атмосфера — повітряна оболонка Землі. Наземно-повітряне середовище існування. Пристосування організмів до життя в наземно-повітряному середовищі
  17. Країни Західної Азії. Атмосфера — повітряна оболонка Землі. Наземно-повітряне середовище існування. Пристосування організмів до життя в наземно-повітряному середовищі
  18. Країни Західної Азії. Атмосфера — повітряна оболонка Землі. Наземно-повітряне середовище існування. Пристосування організмів до життя в наземно-повітряному середовищі
  19. Країни Західної Азії. Атмосфера — повітряна оболонка Землі. Наземно-повітряне середовище існування. Пристосування організмів до життя в наземно-повітряному середовищі
  20. Країни Західної Азії. Атмосфера — повітряна оболонка Землі. Наземно-повітряне середовище існування. Пристосування організмів до життя в наземно-повітряному середовищі
  21. Країни Західної Азії. Біосфера. Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Угруповання організмів. Співіснування організмів
  22. Країни Західної Азії. Біосфера. Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Угруповання організмів. Співіснування організмів
  23. Країни Західної Азії. Біосфера. Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Угруповання організмів. Співіснування організмів
  24. Країни Західної Азії. Біосфера. Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Угруповання організмів. Співіснування організмів
  25. Країни Західної Азії. Біосфера. Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Угруповання організмів. Співіснування організмів
  26. Країни Центральної Азії. Охорона природи
  27. Країни Центральної Азії. Охорона природи
  28. Країни Центральної Азії. Охорона природи
  29. Країни Центральної Азії. Охорона природи
  30. Країни Центральної Азії. Охорона природи

з української мови у 5 класі (ІІ семестр) 2023-2024 н. р.

10 ГРУПА(5-А)

Тема№1. Іменник

  • Особливості відмінювання іменників ІІ відміни. Речення двоскладні й односкладні. Співвідношення букв і звуків. Букви о, е (є) в закінченнях давального відмінка однини іменників ІІ відміни
  • Особливості відмінювання іменників ІІ відміни. Речення двоскладні й односкладні. Співвідношення букв і звуків. Кличний відмінок.
  • Розділові знаки при звертанні
  • Особливості відмінювання іменників ІІ відміни. Речення двоскладні й односкладні. Кличний відмінок. Розділові знаки при звертанні (повторення)
  • Пряма мова. Використання прямої мови в текстах художнього стилю. Розділові знаки при прямій мові
  • Особливості відмінювання іменників ІІІ відміни. Подвоєні букви перед закінченням орудного відмінка однини. Фонетичний запис подовжених приголосних. Речення двоскладні й односкладні
  • Особливості відмінювання іменників ІV відміни. Речення двоскладні й односкладні. Буквосполучення дж, дз. Співвідношення букв і звуків
  • Особливості відмінювання іменників ІV відміни. Речення двоскладні й односкладні. Буквосполучення дж, дз. Співвідношення букв і звуків
  • Особливості відмінювання іменників у множині.
  • Види речень за метою висловлювання.
  • Співвідношення букв і звуків
  • Особливості відмінювання іменників у множині.
  • Види речень за метою висловлювання.
  • Співвідношення букв і звуків
  • Особливості відмінювання іменників у множині.
  • Види речень за метою висловлювання.
  • Співвідношення букв і звуків
  • Особливості відмінювання іменників, що вживаються тільки у множині. Види речень за емоційним забарвленням

Тема №2. Прикметник

  • Прикметник. Групи прикметників за значенням. Означення. Спрощення в групах приголосних
  • Ступені порівняння якісних прикметників. Чергування приголосних. Розділові знаки при однорідних членах речення
  • Вставні слова та сполучення слів (ознайомлення). Виділення вставних слів на письмі комами. Уживання вставних слів у текстах різних стилів і типів
  • Прикметники твердої та м’якої груп. Особливості відмінювання прикметників. Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Пари дзвінких і глухих приголосних
  • Прикметники твердої та м’якої груп. Особливості відмінювання прикметників. Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Вимова дзвінких приголосних
  • Творення та правопис прикметників. Правопис прикметникових суфіксів. Прості та складні речення. Подвоєння н у прикметниках. Вимова глухих приголосних
  • Прості та складні речення. Подвоєння н у прикметниках. Вимова глухих приголосних
  •  

з української літератури у 5 класі (ІІ семестр)

10ГРУПА (5-А)

Тема №1 Історичне минуле нашого народу

  • «Повість минулих літ» — найдавніший літопис нашого народу. Літописні оповіді. Характеристика князів. Казкові й історичні мотиви в літописі
  • Олександр Олесь. Поезії з книги «Княжа Україна». Зв’язок із літописами. «Микита Кожум’яка» — драматичний твір за народною казкою. Зв’язок минувшини й сучасності у творі
  • Зірка Мензатюк. Пригодницька повість «Таємниця козацької шаблі». Фантастичне й реальне у творі

Тема №2. Краса рідної природи в поезіях Тараса Шевченка, Павла Тичини, Максима Рильського, Богдана-Ігоря Антонича

  • Леонід Глібов. «Химерний, маленький…», «Що за птиця?», «Хто розмовляє?», «Хто сестра і брат?», «Хто вона?»
  • Тарас Шевченко. Розповідь про поета. Повість Степана Васильченка «У бур’янах»— один із найкращих художніх творів про дитинство Тараса Шевченка
  • Тарас Шевченко. Краса довколишнього світу, природи. «За сонцем хмаронька пливе…»
  • Тарас Шевченко. «Садок вишневий коло хати» — перлина української та світової поезії
  • Павло Тичина. «Не бував ти у наших краях!»
  • Павло Тичина. «Блакить мою душу обвіяла…», «Гаї шумлять…». Мелодійність віршів Павла Тичини
  • Максим Рильський. «Дощ», «Осінь-маляр із палітрою пишною…»
  • Богдан-Ігор Антонич. «Ранній вітер», «Пейзаж з вікна»

Тема №3. Проза. Світ природи

  • Євген Гуцало. Оповідання «Лось».Тема вічного протистояння добра і зла. Невідступність у захисті гуманістичних переконань
  • Григір Тютюнник. «Дивак». Неповторність і багатство внутрішнього світу. Образ Олеся. Жага пізнання природи
  • Микола Вінграновський. «Сіроманець». Гуманізм повісті. Образи повісті. Дивовижний світ дитини.

Перелік тем для проведення тематичного та підсумкового оцінювання з «Пізнаємо природу. Твої фізичні відкриття» у 5-А класі (ІІ семестр)

Тема: Електричні явища. Будова речовини.

З дисципліни здоров’я, безпека та добробут

            Складники здоров’я та їх взаємозв’язок. Здоровий спосіб життя.

7.         Фізичний розвиток тіла. Особиста гігієна. Поширення захворювань.

8.         Активний відпочинок підлітків у різні пори року та правила безпеки.

9.         Особистий добробут. Добробут родини. Сімейний бюджет: співвідношення доходів та витрат.

10.       Фінансові ресурси родини та їх ощадливе використання. Доброчинність.

11.       Моє майбутнє: мрії, планування та досягнення мети.

12.       Спілкування з дорослими та взаємоповага в родині. Спілкування з однолітками. Протидія проявам тиску, агресії, маніпуляції і неповаги щодо себе та інших осіб.

13.       Я в команді. Спільна діяльність у групі для досягнення результату.

З іноземної мови (англійська).

Тема № 5.  The music of life

Тематика ситуативного спілкування: Музика

Ключові компетентності: засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх.

Тема № 6. A question of sport

Тематика ситуативного спілкування: Спорт

Ключові компетентності: пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови.

Тема № 7. The time machine.

Тематика ситуативного спілкування: Науковий прогрес.

Ключові компетентності: описувати природні явища, технології, аналізувати та оцінювати їх роль у життєдіяльності людини.

Тема № 8. Talking to the world

Тематика ситуативного спілкування: такий різноманітний світ.

Ключові компетентності: порівнювати та оцінювати мистецькі твори та культурні традиції різних народів.

Тема № 9. Getting around

Тематика ситуативного спілкування: подорож

Ключові компетентності: засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх

.
З образотворчого мистецтва 

Тема №3: Сценіні та візуальні  мистецтва

.

З музичного мистецтва

Тема № 3 Сценічні мистецтва

Тема № 4 Візуальні мистецтва

З дисципліни навчаємось разом

  1. Конфлікт. Моя модель поведінки в конфлікті. Способи вирішення конфліктів.
  2. Робота в команді. Принципи роботи в команді. Твоя роль у команді.
  3. Секрети успіху від Альберта Ейнштейна.
  4. Мої поради п’ятикласникам. Техніка безпеки в літній період
  5. Мої поради п’ятикласникам. Безпека пішохода. Безпека пасажира
  6. Мої поради п’ятикласникам. Правила поводження на воді

З України і світу: вступу до історії та громадянської освіти

Тема № 2.

Історична пам’ять і пам’ятки

Тема №3.

Людина як дійова особа історії

з математики  у 5 А класі (ІІ семестр)

Тема № 4

– Прямокутник та квадрат: периметр і площа. Площа фігури як сума площ її частин

– Найменший спільний знаменник. Зведення дробу до нового знаменника. Порівняння дробів. Додавання й віднімання дробів з різними знаменниками. Мішані числа. Додавання та віднімання мішаних чисел. Множення звичайних дробів. Взаємно обернені числа. Ділення звичайних дробів. Властивості ділення.

– Задачі на рух. Задачі на рух за течією і проти течії ріки.

– Коло та круг. Довжина кола. Площа круга.

– Об’ємні фігури. Прямокутний паралелепіпед. Куб. Площа поверхні прямокутного паралелепіпеда, куба. Піраміда. Розгортка піраміди. Тіла обертання: циліндр, конус, куля. Площа повної поверхні циліндра.

Тема № 5

– Десятковий дріб. Запис та читання десяткового дробу. Порівняння десяткових дробів. Додавання та віднімання десяткових дробів.  Округлення десяткових дробів. Множення десяткових дробів. Ділення десяткових дробів. Нескінченні періодичні десяткові дроби.

– Задачі з надлишковими та недостатніми даними. Сюжетні задачі з реальними даними.

– Конус. Площа бічної поверхні конуса. Куля.

– Діаграми. Види діаграм. Читання та побудова стовпчастих діаграм. Кругові діаграми.

– Середнє арифметичне. Задачі на середнє арифметичне.

– Відсотки. Знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком.

Тема № 6

– Повторення та систематизація навчального матеріалу

за курс п’ятого класу.

З фізичної культури  у 5  класі ІІ семестр

Тема № 1

Футбол:

Правила гри.

Тема № 2

Бадмінтон:

-Історія бадмінтону.

-Привила гри.

Тема № 3

Баскетбол:

-Історія баскетболу.

-Привила гри.

-Техніка гри.

З технологій у 5 класі ( IІ семестр )

Тема № 1 Проект «Панно».

Тема № 2 Проект «Гарячі бутерброди».

                                                                                                          Додаток 5 (10)

до наказу від 05.01.2024 року №___

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

                                                                                          _______Наталя КЛИМЧУК

Склад комісії з підготовки та оцінювання учнів 11 групи 5-А  класу

o          Грабовська І.М. – заступник директора з навчально-виховної роботи школи І ступеня

o          Гіренко М.А. – голова метод-об’єднання класних керівників,

•          Прозорна А.В. – класний керівник

            МарієчкоА.А.- вчитель іноземної мови

•          Прушковська Т.А. – вчитель української мови та літератури

•          Поважук Я.В.- вчитель предмету «Пізнаємо природу»

•          Лозова В.В. – вчитель інтегрованого курсу «Навчаємося разом»

o          Вермінська В.В. – учитель зарубіжної літератури

o          Мельничук О. М. – учитель мистецтва

o          Прозорна А.В. – учитель математики, учитель інформатики

o          Ожаровський В. В. – учитель  технологій, Бондар О.М. – учителька технологій

o          Ткач І.Д. – учитель фізичної культури

       Омельчук С.С.-вчитель предмета Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти