Додаток 1(3)
до наказу від 31.09.2023 року №___
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор закладу
_______Наталя КЛИМЧУК
Індивідуальний навчальний план
початкової школи з українською мовою навчання, що працюють за науково-педагогічним проєктом «Росток»
3 група 1-Г клас
(Собчук Ніколь Вадимівна , Березюк Ксенія Сергіївна)
Освітні галузі | Навчальні предмети | ||
1-Г | |||
Мовно-літературна (українська мова та література) | Українська мова | 7 | |
Мовно-літературна | Іноземна мова | 2 | |
Математична | Математика | 4 | |
Природнича | Навколишній світ | 3 | |
Громадянська та історична | |||
Соціальна і здоров’язбережувальна, технологічна | |||
Мистецька | Мистецтво* | 2 | |
Технологічна та інформатична галузі | 1 | ||
Фізкультурна | Фізична культура** | 3 | |
Разом | 19+3 | ||
Додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять | |||
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня (за санітарними нормами) | 20 | ||
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної і варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи) | 22 |
Навчальний план розроблено відповідно до наказу МОН України від 29.04.2021 року №483 “Про реалізацію інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Впровадження в освітній процес педагогічної технології «Росток» в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» на травень 2021-листопад 2027 роки”, додаток 2.
Додаток 2 (3)
до наказу від 05.01.2023 року №___
ЗАТВЕРДЖЕНО
директор закладу
_______Наталя КЛИМЧУК
Графік
проведення консультацій з
учнем 1-Г класу на ІІ семестр 2023 – 2024 н.р.
№ п/п | Предмет | Тема | час | Дата проведення |
1 | Інтегрований курс «Навколишній світ» | Людина. Взаємозв’язок людини і природи. Охорона природи. | 14.00 | 28.03.2024 |
Інтегрований курс «Мистецтво» | Музична мова: динаміка, темп, ритм. Кольорові відтінки. Зображення чарівного потяга за зразком. | 14.00 | 29.03.2024 | |
2 | Українська мова | Читання різних текстів. Робота з текстом. Аналіз звукового складу слова. Письмо букв на позначення звуків. Запис слів та речень. | 14.00 | 15.02.2024 |
Українська мова | Зв’язок між змістом тексту і заголовком. Читання різних текстів. Робота з текстом. Позначення звуків на письмі на слух за орфографічним словником за правилом. | 14.00 | 19.03.2024 | |
Українська мова | Вправляння у виразному читанні різних текстів. Повторення опрацьованих правил. Запис слів речень текстів. | 14.00 | 18.04.2024 | |
3 | Фізична культура | Вправи для опанування навичок володіння м’ячем. Великий м’яч (елементи футболу) | 14.00 | 18.03.2024 |
Фізична культура | Ігри для активного відпочинку. Вправи з м’ячем. | 14.00 | 07.05.2024 | |
4 | Математика | Задача. Розв’язування задач. Величини, їх порівняння. | 14.00 | 17.01.2024 |
Математика | Рівняння. Розв’язування рівнянь. | 14.00 | 27.03.2024 | |
Математика | Двоцифрові числа. | 14.00 | 06.05.2024 | |
5 | Іноземна мова (англійська) Кірковська С.А. | Консультація з теми №1 Консультація з теми №2 Консультація з теми №3 | 8.00 8.00 8.00 | 06.02.2024 05.03.2024 16.04.2024 |
Додаток 3 (3)
до наказу від 05.01.2024 року №___
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор закладу
______Наталя КЛИМЧУК
Графік тематичного оцінювання за ІІ семестр учнів 3-ої групи 1-Г класу
2023 – 2024 н.р.року
№ з/п | Назва предмета | Дата | Час | Учитель, який готує завдання та проводить тематичне оцінювання | Форма контролю | ||||
1. | Українська мова | 23.05.2024 | 16.05 | Дудіна С.Г. | Узагальнення та систематизація знань | ||||
2. | Іноземна мова (англійська) | 27.05 2024 24.05.2024 | 17.00 17.00 | Кірковська С.А. Масюк І.В. | Узагальнення та систематизація знань | ||||
3. | Фізична культура | 17.05 2024 | 16.45 | Калюта О.В. | Узагальнення та систематизація знань | ||||
4. | Навколишній світ | 22.05.2024 | 16.30 | Дудіна С.Г. | Узагальнення та систематизація знань | ||||
Додаток 4 (3)
до наказу від 31.09.2023 року №___
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор закладу
_______Наталя КЛИМЧУК
Перелік вправ, завдань із навчальних предметів для проведення семестрового оцінювання 3-ої групи 1-Г клас на І семестр 2023-2024 н.р.
З української мови у 1-Г класі (ІІ семестр)
- Написання буквосполучень дж, дз. Читання цілими словами речень та невеликих текстів. «Людина починається з добра».
- Написання слів з апострофом. Читання цілими словами речень та невеликих текстів. «Планета Земля – наш великий дім».
- Написання складних з’єднань малих букв. Читання цілими словами речень та невеликих текстів. «Краса навколишнього світу».
- Написання великих букв українського алфавіту. Читання цілими словами речень та невеликих текстів. «Вода – джерело життя на землі».
- Написання складних з’єднань великих букв. Читання цілими словами речень та невеликих текстів. «Буду я природі другом».
- Тверді та м’які приголосні. Позначення м’якості приголосних буквами: і, я, ю, є, ь. Читання цілими словами речень та невеликих текстів. «Тваринний світ».
- Слова – назви предметів, ознак, дій. Читання цілими словами речень та невеликих текстів. «Наші хатні приятелі».
- Написання слів з подовженими м’якими приголосними та слів, правопис яких потрібно запам’ятати. Читання цілими словами речень та невеликих текстів. «Пори року».
- Види речень за інтонацією. Читання цілими словами речень та невеликих текстів.
- Поняття про текст.
З математики у 1-Г класі (ІІ семестр)
- Задача. Розв’язування задач.
- Обернена задача.
- Складання задач за схемою.
- Величини. Довжина. Сантиметр.
- Відрізок. Креслення.
- Маса. Уявлення про кілограм.
- Об’єм. Міра об’єму. Літр.
- Властивості величин.
- Рівняння.
- Десяток. Додавання і віднімання в межах десяти.
- Круглі числа. Назва і запис.
- Дециметр.
- Двоцифрові числа. Назва і запис.
- Задачі на дві дії.
- Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
- Додавання і віднімання в межах 20 з переходом через розряд.
- Периметр. Знаходження периметра многокутників.
З мистецтва у 1-Г класі (ІІ семестр)
1. Святкові перетворення. «Пісня сніговиків». Малюємо кумедного сніговика. Композиція «Танок сніговиків».
2. Радійте! Свято йде! Розучування колядок. Малювання янголятка.
3. Мандри країною мистецтва. Зустріч з театром. Пісня «Два півники».
4. Малюнок ляльки до казки «Лисичка, Котик і Півник».
5. Мистецтво танцю. Чарівники балету. Пісня «Сніжинки».
6. Балет-казка. Створення образи казкових гномів.
7. Театр та кіно. Опера-казка (ансамбль, хор). М/ф «Колобок».
8. Краса і здоров’я. Пісня про зарядку. Створення фруктової композиції.
9. Великодні дива. Писанка (пісня). Створення писанки.
10. Народні інструменти та іграшки (волинка). Ліплення з пластиліну весняної іграшки-свищика.
11. Мистецька подорож до Європи. Італійська народна пісня «Санта Лючія». Створення українського сувеніру.
Перелік тем з інтегрованого курсу «Інформаційна культура і технології»
на ІІ семестр 2023/2024 н.р. за посібником «Маленький трудівничок» Л.Роговської
оцінювання з інтегрованого курсу «Навколишній світ» у 1-Г класі (ІІ семестр)
1. Наш дім, наша сім’я.
2. Мій рідний край, моя країна.
3. Прекрасна земля – Україна.
4. Мова барвиста – мова багата.
5. Сонце і небо, земля і вода
30 | Що таке імунітет? Основні складові здорового способу життя. |
31 | Ось і загадка – для чого потрібна зарядка? Фізичні вправи, правила загартування. Правильна постава. Практична робота. Перевірка власної постави. |
32 | Які є види спорту? Як заняття спортом допомагають бути здоровим? |
Рідна природо, тобою пишаюсь! | |
33-34 | Як побудовані рослини? Будова рослин. Дослідницький практикум. Рух води по рослині (зафарбовування пелюсток білої георгіни тощо). |
35-36 | Рослина і ґрунт – хороші друзі? Кімнатні рослини. Догляд за кімнатними рослинами. Дослідницький практикум. Спостереження за кімнатними рослинами. Дослідження за допомогою лупи будови квітки кімнатної рослини. Наявність, форма пилку та його функції. |
37 | Дослідницький практикум. Чи сплять рослини? |
38-39 | Як відрізнити ліс від парку чи саду? Дослідницький практикум. Що буде, якщо на дереві залишаться листочки? |
40 | Чим приваблюють квіти? Створення лепбука: Чому дарують квіти? Чи може вилікувати квітка? |
41 | Що росте в лісі, саду та на городі? Дерева, кущі та трав’янисті рослини. |
42-43 | Чому землю називають щедрою? Рослини городу та саду. Овочі, фрукти. Дослідницький практикум. Який овоч можна назвати головним на нашому столі? |
44-45 | Чим нас Природа пригощає? Збір урожаю восени. Екскурсія з метою знайомства з природою в її натуральних формах. |
46 | Чим багата кожна пора року? Ягоди, горіхи. Лікарські рослини. |
47 | Чим багата кожна пора року? Гриби їстівні та отруйні. |
48 | Чим багата кожна пора року? Осінь красна хлібом. |
49-50 | Що таке натюрморт? Створення інтелект-карти «Рослини». |
51-52 | Хто живе у акваріумі? Створення лепбука: – Акваріум. Про що розмовляють риби? |
53 | Дослідницький практикум. Чи дихають повітрям риби? |
54-55 | Хто живе поруч з нами? Тварини живого куточка. Екскурсія до шкільного живого куточку. |
56 | Хто живе поруч з нами? Домашні улюбленці. |
57-58 | Хто такі дикі тварини? Дослідницький практикум. Як жили б тварини, якби не було зими? Чи можна приручити дику тварину? |
59 | Хто такі свійські тварини? |
60 | Чому тварини нас навчають? Основні групи тварин (комахи, риби, птахи, звірі). |
61 | Дослідницький практикум. Чи спілкуються між собою тварини? |
62 | Хто вони – діти райдуги? Птахи – вісники радості. Птахи співочі та ті, що плавають. Свійські та дикі птахи. |
63 | Дослідницький практикум. Для кого птахи співають свої пісні? Які домівки бувають у птахів? Чи всі птахи літають? |
64 | Хто живе поруч з нами? Створення інтелект-карти «Тварини». |
65 | Практична робота. Виготовлення годівничок для птахів, що залишаються зимувати в Україні (з використаної тари для харчових продуктів). |
66 | Доповнення інтерактивного стенду «Осінні зміни в природі» інформацією у вигляді творчих робіт, поробок і т. п. |
Наш дім, наша сім’я | |
67 | Яка чудова в нас родина. Чому люди стають рідними? Поняття: «родина», «сім’я», «родичі». |
68 | Що поєднує людей у сім’ї? |
69 | Чи зберігаємо ми родинні традиції? Моя родина – частина мого народу. Родинні реліквії та архіви. |
70-71 | Які є твої домашні обов’язки? Виховання поваги, шанобливого ставлення до сім’ї, до рідних. Поняття «оселя», «корисні речі в нашій оселі» Ознайомлення учнів з домашніми обов’язками та правилами поведінки вдома. |
72 | Допомога батькам по господарству. Повага до старших, взаєморозуміння та взаємодопомога. Ритм життя в родині – основа здорового способу життя. Правильне харчування. |
Захист проектів «Мої власні відкриття»: – За що можна подякувати своїй родині? – «Старий альбом» – «Сімейне коло». |
З англійської мови у 1-Г класі (ІІ семестр)
- Нумо допомагати тваринам! (Cat, dog, rabbit, guinea pig, mouse, parrot, tortoise, snake, fish, spider).
- Цікава знахідка. (What are these? They are cats. What’s this? It’s a rabbit).
- Яка симпатична черепашка (Описові прикметники. Tail, fur, teeth, feather, shell, wings).
- Це мій домашній улюбленець (Закріплення вивчених граматичних структур: It’s got…Is it a…?)
- Нумо малювати своїх домашніх улюбленців (It’s a …It’s got…)
- В тебе є домашній улюбленець? (I’ve got…. What about you? Вимова звуків /е/,/о/).
- Свята Великобританії (Fireworks, rocket, night, moon, November, gloves, sparkler, bonfire).
- Тематика ситуативного спілкування: овочі, фрукти, злаки. Продукти харчування. Правильне харчування (Apple, orange, banana, tomato, carrot, potato, beans, peas, rice, pasta).
- На нашому городі росте багато овочів (I like…I don’t like…)
- Тобі смакують яблука? (Chicken, water, juice, bread, milk, fish, eggs, cheese, Do you like cheese? Yes, I do. No, I don’t).
- Нумо смажити млинці (Pancakes, chocolate, favourite).
- Мої улюблені млинці (This is…I like it with…).
- Я зголоднів. Можна мені яблуко? (Can I have some…? Here you are. Вимова звуків /k/,/g/,/dƷ/).
- Опиши свого товариша (Tall, short, young, old, ugly, beautiful, He’s tall. She’s young. It’s beautiful).
- Які рослини можна їсти? (Rice, olive oil, bread, strawberry jam, orange juice).
- Яка сьогодні погода? (Sunny, cloudy, rainy, windy, foggy, stormy, snowy, hot, cold).
- Непередбачувані погодні умови (What’s the weather like? It’s cloudy).
- Який одяг ти носиш влітку? (T-shirt, skirt, shorts, shoes, sweater, coat, trousers, boots, I’m wearing…).
- Розкажи мені про погоду (Закріплення граматичних структур: It’s a… This is…It’s in winter/summer).
- Одягайся по погоді (It’s cold/hot/ rainy/ sunny/snowy. Вимова звуку /ʌ/).
- Хто є вдома? (Flat, house, hall, kitchen, living room, bedroom, bathroom, attic, garden, garage).
- Допомагати вдома – це завжди гарна ідея (Tidy up, make the bed, feed the cat, clean the floor, lay the table, wash the car)
- Незвичні будинки (Tent, cave, bed, boat, dining room).
- Незвичні будинки в нашому місті (This is…It’s in…This is the…Вимова звуків /l/, /r/).
- Запрошую тебе на фестиваль повітряних зміїв (Kite, bird, fish, horse, string, sky, tail, teddy).
- Нумо гратися на вулиці (Walk, run, jump, skip, climb, swim, ride a bike, fly a kite, play football, play baseball).
- Я вмію співати та танцювати (Sing, play the guitar, dance, paint, draw, take photos).
- Я вмію грати на гітарі, а ти? (Can you…? Yes, I can. No, I can’t).
- Ходімо на прогулянку в парку (Let’s go to… Let’s ride our bikes. Вимова звуків /k/,/w/
- Мені подобається грати в теніс (Play hockey, play badminton, paly tennis, play football, play table tennis, ride a bike, play baseball, fly a kite).
- Які плани на сьогодні? (Do you enjoy…?)
- Класний відпочинок на пляжі (Sand, shells, beach, starfish, sea, crab, rock pool).
Додаток 5 (3)
до наказу від 31.09.2023 року №___
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор закладу
_______Наталя КЛИМЧУК
Склад комісії з підготовки та оцінювання учнів 3-ої групи 1-их класів
- Грабовська І.М. – заступник директора з навчально-виховної роботи школи І ступеня
- Усата В.Д. – голова метод-об’єднання початкових класів
- Дудіна С.Г.– класний керівник;
- Калюта О.В. – вчитель фізичної культури;
- Кірковська С.А.,– вчитель іноземної (англійської мови);