Шкільний центр академічної доброчесності

________________________________________________________________________________________________________________________

“Зрозуміло про академічну доброчесність” – інфографіка для школярів

________________________________________________________________________________________________________________________

Академічна доброчесність залежить від усіх учасників освітнього процесу

Публікація про те, що таке академічна доброчесність, чому це поняття стосується шкіл, які проблеми з академічною доброчесністю спостерігаємо у школі, і яка відповідальність за академічно недоброчесну поведінку.

________________________________________________________________________________________________________________________


АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ
 
— це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.

________________________________________________________________________________________________________________________

🗨️Академічна доброчесність починається із доброчесної поведінки кожного!
🔸На виконання річного плану роботи закладу на 2022/2023 н.р. та в рамках реалізації проєкту «Прозора школа» Офіс доброчесності НАЗК для педагогів гімназії була проведена тематична педагогічна рада на тему: «Формування навичок академічної доброчесності в освітньому процесі».
Питання, які розглядалися на педраді:

  1. Що таке академічна доброчесність і навіщо вона школі? (Оркуша Ю.А.)
  2. Відповідальність учасників освітнього процесу за академічну недоброчесність. ( Токар К.О.)
  3. Практичний кейс для впровадження академічної доброчесності (Мисько Л.М.)
  4. Поради та інструменти для формування доброчесної шкільної спільноти. ( Попенко Ю.В.)
  5. Дотримання норм законодавства про авторське право. ( Бондарева М.А.)
  6. Практичне завдання, курс «ПРОЗОРА ШКОЛА: як побудувати доброчесне середовище».
    🔹По завершенню обговорення було вирішено спільно створювати доброчесне шкільне середовище, у якому довіряють та поважають права!

Гімназія24 #РозвивайсяНеЗупиняйся

________________________________________________________________________________________________________________________

ПОСІБНИК «ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ЦІННОСТІ  АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ»

________________________________________________________________________________________________________________________

ОНЛАЙН-КУРС «АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ» 

на платформі  ЕdEra

Плагіат та культура «копіювати/вставити» —
це не лише порушення правил академічної доброчесності, а й порушення закону.
У курсі розглядаються поняття «академічна доброчесність» та зосереджено увагу на тому, як педагог 8-11 класів може сприяти формуванню культури академічної доброчесності в учнів.
Курс пропонує інструменти для роботи з учнями старших класів: методичні рекомендації,  сценарії уроківпрезентаціїінтерактивний тест.

________________________________________________________________________________________________________________________

ПРОЗОРА ШКОЛА

як побудувати доброчесне середовище

Успішне суспільство можливе в тому числі завдяки цінностям, що об’єднують: честі, гідності, взаємоповаги та доброчесності. І їх виховання має відбуватись з-за шкільної парти. Саме школа має стати майданчиком, що сприятиме розвитку особистостей, для яких доброчесність — це норма.

Цей курс — перший у системі курсів для педагогів на тему доброчесності. Завдяки ньому ви дізнаєтесь, що таке корупція, доброчесність, а також які є інструменти для забезпечення доброчесності у школі.

________________________________________________________________________________________________________________________

Вебінари “Академічна доброчесність”